18.juli/29.juli Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 3.august kom pia:) 5 dager over tiden! vannet gikk 2.august ca. 18.20. Smårier helt til kl. 12 på kvelden. Derifra og til morgen varte riene ganske tett. Akupunktur og badekar var supert! hadde sterke rygg/bekkensmerter som ikke var rier, så da var akupunktur genialt! Fødselen varte helt til ca 6 på morgenen. Litt lengre enn jeg hadde regnet med som 2.gangs, men siden hun lå feil så tok det litt lengre tid. Ansiktet lå opp. Det jeg synes var litt tungt var å føde på senga uten bøylene. Følte det var tyngre å presse. Men de gjorde det for at man ikke skal revne sånn. En bedre fødselsopplevelse nå enn sist da jeg ble satt igang. Da hadde jeg ikke pauser nesten. gikk fra 4-10 cm på 45 min. Så syns det var meget bedre med pauser, da hadde jeg overskudd på slutten og etter fødselen. Ønsker alle lykke til med fødsel og barseltid:) her har vi nå fått ei rolig jente som spiser, sover og .. , noe annet enn sist med kolikk.
Petrine +spire=❤ Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Gratulerer så masse! Kos dere med baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå