3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Med en ul termin på 31.aug hadde vi fått Time til ks den 22.aug pga 2'tidligiere snitt. Lørdag kveld står jeg og støvsuger på stua og merker jeg igjenn lekker noe. Hadde kjennt noe slags Lekking i 3 dager men regnet med det kanskje var utflod. Ringte ikke føden før jeg forskrekket oppdaget slim med Blod i og sterke smerter i mage og rygg.(ca en time etter ) føden sa vi burde komme så vi ringte svigers som bor en time unna oss og hørte om han kunne komme . Svigers kom og vi dro under den 1timers bilturen kjennte jeg d kom vann og smerter veldig tett så da vi parkerte uttafor føde inngangen sa jeg til sambo at om jeg går Ut av bilen nå kommer vannet og ganske så riktig et skritt senere så står jeg der søkkvåt i buksa det var en god del igjennom bind og klær. Kom opp på føden og d fortsatte klokken var 1.10 da de sa vi måtte ta snitt kl 2 .14 kom den nydeligste lillegutt på 3040g og 48 cm til verden gikk fort fra da vi kom frem men ønsker og takke alle som var på jobb på st.Olav den natten for fantastisk hjelp . Nå koser vi oss på barsel og skal hjem i morgen;)
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 14. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2011 Kremt mener fredagkveld;)
Storebror & Lillebror Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Gratulerer så mye - kos dere
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Gratulerer så masse:)
3 snart 4 barns mamma 😀 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2011 Takk takk alle sammen;) da er vi hjemme og koser oss;) sender føde støv til dere som enda venter på deres lille mirakel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå