Gå til innhold

Når er det greit å la barnet/a møte en ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis dere klarer å opptre som bare venner, ingen kyssing, ingen holde hender ol vil jeg si etter ca 2 mnd, men jeg synes ikke dere bør opptre som kjærester føe etter minst 6 - 12 mnd når dere er sikkre på at dere har et varig forhold.

Annonse

En treåring forstår mye, raskt. Jeg var selv kjæreste med en mann som hadde en treåring fra før. Gutten forsto med en gang at jeg var farens kjæreste og ble ganske knust da forholdet tok slutt etter et års tid. Vi skulle aldri introdusetrt meg så tidlig.

Personlig ville jeg ikke latt neon møte barna før man vurderer å flytte sammen. Jeg skjønner at det err vanskelig når man ikke kan ut av hus når man vil, men synes likevel man skal unngå å presentere til ting er seriøst, da barnet skal få slippe å bli "utsatt" for å bli glad i noen / brudd, osv...

Spørs på livssituasjonen, hvor gammelt barnet er, hvilke muligheter man har osv. Jeg har for eksempel eneomsorg for mine barn uten avlastning. Det vil si, at jeg ikke kunne "gjemme" eventuell kjæreste i 6-12 måneder slik mange her råder. Nettopp fordi jeg ikke har noe som helst mulighet for barnevakt eller at barna overnatter et annet sted enn hjemme.

Ønsker lykke til til HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...