angelica-s Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Er 7+2. og jeg har siden 5+2 vært super kvalm, uggen, kastet opp osv. Har nesten ikke orket å spise noe og ...ja dere kjenner til det. Men nå, i går 7+1 følte jeg meg plutselig bedre. var kanskje lit uggen og sånn,men absolutt MYE bedre. Og i dag er jeg kanksje enda litt bedre, muligens lit uggen, men ikke kvalm. Og da kommer selvfølgelig bekymringene for SA/ MA. Flere som har opplevd at kvalmen har gått nesten helt bort i uke 7, men likevel ikke mistet.
BettyBoob Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 jada symptomer kan komme og gå! Jeg var veldig kvalm fra uke 5 til uke 9, så hadde jeg et par/tre uker uten kvalme og så kom den tilbake igjen! (trodde jeg var ferdig med kvalmen for denne gang...) er i uke 13 i morgen og kvalmen er svingende. Noen dager litt, andre dager mye og det varierer veldig mye i løpet av en dag også. Slapp av, alt er nok vel
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 hei.. kvalmen komme å går. gjekk først fra uke 7 til 12+. så begynte eg på ijen 15+ er nå 17+3 å den henger på enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå