Gå til innhold

Flere som blir april 2012 mammaer her?:)

shiepo og magetrollet<3

Anbefalte innlegg

Jeg er selv født i 89, og venter mitt første barn, og bor sammen med barnefaren:) Er i dag 6+4 og venter spent på første svangerskapskontroll som er om 8 dager!

Har masse murringer men tar det som et godt tegn på at det skjer saker og ting:)

Fortell litt om deg selv :)

Fortsetter under...

Gratulerer til deg :)

Hvis jeg er gravid er jeg 5+0 i morgen, men testene viser bare negativ. Jeg skulle hatt "tante rød" på besøk for en uke siden, og har ekstremt økt utflod og har hatt mensmurringer i ca to uker (ga seg for noen dager siden).. kan så vidt kjenne at det murrer litt av og til nå, men ikke konstant som tidligere.

Når jeg ser på terminkalkulatoren har jeg termin 23. april, så hvis jeg er gravid blir dette april-baby :-)

Jeg er født i 92 og dette er også mitt første barn (om jeg er gravid selvfølgelig), bor sammen med barnefaren :)

Jeg har termin rundt den 17 april 2012 !! Jeg er født i 92, og bor sammen med barnefaren :) Vi prøvde ikke å få barn sammen, men når det skjedde, for litt siden, så var det ikke noe negativt :P Gleder meg kjempe mye, kommer til å bli spennende!

Hvor er det du bor? Jeg bor rett utenfor Drammensområdet :)

Gratulerer så mye til deg! Dette kommer til å gå kjempe bra:D

klem :)

Annonse

Gratulerer til dere! :)

Jeg er født i 92 og har tatt to positive tester, bor sammen med barnefaren og dattra hans på 3.5 år :) Terminkalkulatoren sier at jeg har termin 19 april men skal til legen på mandag å ta blodprøver å bli henvist til jordmor.. :) vil ikke gå til lege, heller jordmor. :)

• 1 måned senere...

Hei:) jeg tror jeg har termin i april/mai 2012. Jeg er 19 år tror ikke barnefaren og jeg holder sammen. har vært sammen siden jeg var 15, men familien hans aksepterer ikke meg. (han er muslim). Ganske skremmende, men jeg lar ingen presse meg til noe. Faktisk gleder jeg meg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...