Gå til innhold

Hva tror du, og har du opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NYTT 23:24 13.08.2011

Har den siste uken vært veldig øm i puppene, trøtt og følt meg sliten og utenfor. Vært småkvalm et par kvelder, og tenkte at dette er et resultat av at jeg har eggløsning.

I går når jeg kom hjem fra jobb så jeg at mensen var på vei ettersom det hadde kommet bittelitt brunt i trusa. Når jeg går inn på kalenderen på mobilen for å skrive inn mensen, så oppdager jeg at jeg hadde mensen siste gang 22 Juli(første dag i siste mens) Dvs at jeg ikke skal ha mens før neste Fredag...altså 19 August.

Det har fortsatt ikke kommet noe mens, og puppene er som steiner. Det har kommet bittelitt brunt i dag også, men veeeldig lite.

Har aldrig opplevd tidligere at mensen har brukt så lang tid på "å sette igang"

Det hører med til historien at vi har vært prøvere i lang tid, og at vi har prøverørsforsøk(icsi) bak oss uten hell....bestemte oss for å ta en lang pause fra hele greia.

Mannen var bortreist, og kom hjem 3 August. Hadde sex denne dagen, og dagen etter....etter mine beregninger(som jeg ser nå i ettertid) hadde jeg eggløsning.

Tenkte ikke tanken på å bli gravid(ettersom jeg på en måte hadde gitt opp)

Så det jeg lurer på da Kjære Damer, er om dere tror jeg kan være gravid?

Har noen lignende erfaringer? er det ikke litt tidlig med symptomer på en event. graviditet?

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...

Ingen som vil svare?

Skrevet

Mange blir jo gravid når de gir opp fordi de får et mer avslappet forhold til hele greia... Det første symptomet jeg fikk som og var grunnen til at jeg testet meg var ømme bryster..fikk dette veldig tidlig,må ha vært noen dager etter EL. Merket også ganske tidlig at jeg ble fort sliten og utmattet.

Smør deg med tålmodighet og ta en test når du venter mensen. Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men det høres ut som du kan være gravid:) krysser fingre for deg, lykke til!

Skrevet

det kan være du har hatt litt festeblødning! Det høres faktisk lovende ut! krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Takk for svar Mammadino og *lille blomst* :-)

Kan du forklare litt om festeblødning? Er det vanlig?

Må føye til at det fortsatt kommer litt brunt, men mensen vil liksom ikke bryte ut hvis dere skjønner..

Skrevet

Festeblødning er ganske vanlig ja, husker ikke helt men tror den kommer ca 6-12 dager etter el sånn ca... Ikke alle som har det altså! men jeg vet om fler! jeg hadde selv på dag 10-11 da jeg testet positivt:)

Ømme bryster er også ett godt tegn!:)

se på Nyttig info .....osv tråden som ligger her ett sted:) der står det mer om alt sånt!;)

Skrevet

Ikke er de bare ømme, men de er harde også. Men må nok bare ta en test i morgen for å få et svar tenker jeg.

Så rart at det skulle bli slik nå, ettersom jeg overhodet ikke tenkte tanken på å bli gravid. Leeenge siden jeg tenkte på det for å si det sånn.

Tror jeg har eggløsningstester liggende hjemme...kanskje jeg kan ta en slik i kveld? Har lest om de som får utslag på den hvis de er gravide.

Takk for at du ta deg tid *lille blomst* :-)

Skrevet

ja, el tesene kan bli positive ved graviditet. jeg opplevde at de var mega positive, altså mye sterkere enn teststreken, men det var på ikm. Selv om ikke testene viser noe for deg i dag/i morgen så kan de fortsatt bli positive rundt ikm:)

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å vente med å teste til ikm dagen. Jeg testet negativt 9 og 11dpo men positivt 14 dpo (på ikm dagen)...

Har ingen erfaring med festeblødning,men har hørt om fler som har dette:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...