Gå til innhold

Noen flere som hører "kneppe" lyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker den fra forrige svangerskap, høres ut som en hårspenne som blir åpnet eller lukket. Skikkelig merkelig..

Spurte jordmor, hun mente det kunne være bebien som smattet.. hva tenker dere?

Jeg syntes det høres litt rart ut...

Hører den som regel på kveldene når jeg sitter å skal slappe av, da romsterer han litt der inne, så kommer det et par høye kneppelyder fra magan :P

Går inn i uke 32 idag :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker en boble eller noe sånt, når det skjer meg selv.

Eller at poff der gikk hinna, men neida:0)

Skrevet

Jaa!! hallo,det er heilt merkelig lyd. syns det høres ut som det smeller på/i et bein.. hehe,men blir ikke sparka i ribbeina heller,så ikke godt å vite. mye rart i disse gravide-kroppene.

så vittig du og har hørt det!!

Skrevet

Ja, jeg hører slike kneppelyder. Noen ganger innbiller jeg meg at det er vannet som går, siden noen her inne har fortalt at de hørte en slik lyd da vannet gikk. Den gang ei-har lurt på selv hva det er.

Skrevet

Jeg hørte et knepp da vannet gikk sistgang. Merkelige greier...

Skrevet

Det høres ofte ut som når du dukker i bassenget, da er det slike kneppelyder rundt deg.. jeg har hørt masse rart om hva det er. noen sier babyen tisser, andre sier sutter på tommel/smatter, men jeg vet ikke hva det kan være! =) men har hørt det i alle 3 svangerskapene mine. og den kneppelyden som kommer når vannet går, er helt annerledes.. pluss at det kjennes også det kneppet da! =)

Skrevet

Merkelig, satt akkurat å tenkte på det selv da babyen min kom med den lyden da hun hadde noen "brå bevegelser" der inne nå. Jeg har hørt det før også, men synes det høres ut som om når ledd "knekker" på en måte, sånn som når man beveger armer/ben/ledd litt brått. Eller kanskje de kommer borti noe...? Det er litt rart, men godt flere hører det samme. ;-) jeg er i uke 34 og hørte det første gang for et par uker siden, så har ikke tenkt noe på at det kunne være vannet som gikk. Det har ikke vært det hos meg i hvert fall!

Skrevet

Aldri hørt om kneppelyd, utenom rett før vannet går. Men det virker jo som flere opplever å høre det :)

Jeg hørte et "knepp" rett før vannet gikk sist gang, rakk å si det til samboeren min, reiste meg, og så kom det - uten noe annet forvarsel.

Skrevet

Jeg og har kneppelyder. Hadde det med jenta og :) Er det ikke leddene til baby da? Pluss noen ganger ens egne ledd i bekkenet siden det utvides?

Skrevet

Jeg har hørt kneppelyder men jeg kjenner at det kommer fra bekkenet mitt da, ikke fra babyen.

Men det hender jeg føler en slags surkling nederst i magen av og til. Rare greier hehehe.

Skrevet

Jeg hører de hele tiden, det er når babyen beveger seg, og har hørt at det er leddet som knepper. Da vannet gikk sist gang hørte jeg en lignende lyd, men vet at det er babyen som lager disse lydene her hver dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...