Gå til innhold

Er så kjekt å ha en liten jente og dille og pynte. :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg er så glad for at jeg har en liten tøffing som nekter å dilles opp og stelles, og som heller vil skubbe opp knærne, klippe håret kort og som setter ullsokker høyest av alle klærne sine. Dessuten er jeg ekstra glad for at hun ikke er for tøff til å være verdens beste kosejente!

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er så opptatt av å dille opp verken dattera mi eller sønnen min, da jeg synes at det å dolle opp småunger egentlig er litt tåpelig. Noen unger er så oppdolla og styla at det nesten ser perverst ut. Virker ofte mot sin hensikt.

Jeg syns det var gøy å kle på og ordne året på min første jente, men det ble fort slutt på det. Strikk ble revet ut, når hun var litt over året skulle hun kle på seg selv, jeg fikk ikke lov å hjelpe. Hun sluttet ikke å hyle hun om hun ikke fikk lov å kle på seg selv. Besteforeldrene skulle hjelpe meg, for det var såååå lett å "lure" ungen. Ungen har kledd på seg siden, men jeg sier de må skifte om de ar for mye eller for lite på seg.

Nå som hun er 8år får jeg lov å ordne litt med året hennes, og hun kommer til meg for å få hjelp til å velge. Ting må vist matche fortiden, det tar ett år å kle på seg noen dager.

Det synes jeg også. Jeg har alltid vært stygg som juling selv, så det er godt å endelig ha en man kan prøve å gjøre det beste ut av uansett hvor dårlig utgangspunktet er.

Regner med at du har det på samme måte HI,

Burde vel ikke trodd noe annet. Å skrive et koselig innlegg her om at jeg synes det er kos å pynte datteren min. Da er jeg enten så stygg at jeg liksom må gjøre det beste ut av resultatet eller så virker det som de med sønner blir på hugget. Jeg har begge deler og er like fornøyd med begge, men minsta er liten og han er stor så er ikke det samme. Hva er dette for et forum?

HI

Jeg skjønner ikke det med at folk ønsker seg mest jente.har aldri hatt det sånn jeg.ville egentlig mest ha en gutt og glad jeg fikk det.syns det er morsomt og sparke ball med han .:) i steden for å leke med dokker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...