Gå til innhold

Syns mannen min er pingle!!

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli sprø!

Har en mann som er redd konfrentasjoner og hver gang det har "skjedd " noe så viker han. Eks: kjørte beste kompisen hans og noen jenter hjem fra byen om natta da hu eine begynte å slenge med leppa til meg for jeg sa hu ikke kunne røyke i bilen for jeg ble så kvalm. Det hele eskalerte seg og det var rett før jeg dro å håndbrekke for å vise en gravids kvinne styrke når hun er forbanna. Mens mannen min sitter helt rolig vedsiden av... Har vært noen slike episoder oppover men nå som jeg er gravid reagerer jeg kraftig på det!! Syns han er skikkelig pingle og synes det å bli støttet av mannen ikke er for mye å be om??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143476366-syns-mannen-min-er-pingle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vell... Når det kommer en full mann å skal legge an på meg og ikke tar et nei og istede drar meg i armen og prøver å danse meg meg og mannen står ved siden av å ikke sier eller gjør noe... Det kaller jeg en pingle. Han sier selv han ikke liker konfrentasjoner og vil unngå det. Men av og til må det til og å støtte kona si er det minste han kunne gjøre synes jeg..

Han reknar vel med at du kan stå opp for deg sjølv utan at han treng å stå ved sida di som ei brølande løve. Mannen min går heller ikkje rundt og er bodyguard for meg, og hadde ikkje blanda seg i ein veninnekrangel. (no har eg heller aldri slike teite kranglar med veninnene mine)

Men om den fulle mannen vart skikkeleg ubehageleg og vanskeleg for deg å handtere utan at han hjelpte deg, så er eg einig i at han er ei pingle om han berre står og ser på fordi han er redd for konfrontasjonar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...