Gå til innhold

Brystløft

Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det?

Tenker mer og mer på det, men må først prøve å gå ned i vekt, men de blir vel enda mer hengete når jeg går ned i vekt..

Brystvortene peker rett ned som om de skriker etter å komme seg ned på gulvnivå! Leser om folk som griner over at de kan holde 3 blyanter under puppen, jeg kan stikke fjernkontrollen under og gå noen mil og den vil være trygg der! Av og til lukter det småsurt derfra og det blir sårt, må passe på å holde det tørt.

Tenker å begynne å spare opp penger for å få fikset dette (man får vel ikke løft dekket?), hater å være toppløs i garderober og skjemmes over å være naken med kjæresten.

Jeg bare lurer på om det blir mye arr, og om følelsen i brystvortene blir borte?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143476314-brystl%C3%B8ft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan faktisk ha en sjanse til å få dette dekt viss du blir fysisk belastet av at de henger. Når du nevner sår og vond lukt så vil jeg tror du burde ta dette opp med en lege. Har du en snill lege så kanskje det vil gå gjennom.

Jeg prøvde få dekt av lege selv, men siden jeg har "små" pupper (85 B) så var det ikke noe for meg å hente siden jeg ikke har noen laster eller fysiske belastninger. At jeg sleit psykisk pga de, hadde lite å si.

Man risikerer vel å kunne miste følelse og ikke kunne amme etterpå, derfor er det anbefalt å vente til man er ferdig med amming. Jeg har vært til konsultasjon for brystløft og inplantat og da viste han meg bilder av hvordan arrene vil bli. De rett å slett skjærer av hele brystvorten og man får et svakt arr rundt hele den brune delen, pluss en strek fra midt av brystvorten og nedover (under puppen). Men dette vil bli svakere.. Arret hadde ikke skjemtes meg iallefall.. Da man bare viser seg naken til sin kjæreste og ingen andre legger merke til det !

Lykke til med valget ditt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...