drømmebaby Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Hvis jeg er gravid er jeg 4+2 uker på vei på mandag, er det for tidlig å teste da eller bør testen vise sikkert resultat? IKM var i går forresten. Håper noen har råd å gi meg - ta testen på mandag / vente?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Hei Drømmebaby:-) Kikker innom fra 1.trimester. Jeg testet positivt to dager før ikm. Muligheten for at man tester positivt på ikm er ganske stor, så jeg ville gått for testing;-) Lykke til:)
drømmebaby Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2011 Hei! Okey, gratulerer da :-) Er veldig redd for å teste for tidlig og få negativt svar på testen.. Har hatt mensmurringer i over 1 uke, ekstremt økt utflod og hadde i 3 dager kjempe vondt i hodet. Dette kan jo være symptomer på en graviditet, men tør liksom ikke håpe for mye.. Sluttet på p-piller den dagen jeg fikk tanta på besøk sist gang, og det kan jo bare være kroppen som gjør seg "klar" for neste mens fordi nå styrer ikke p-pillene syklusen lengre? hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå