Gå til innhold

Hvor lenge kan vi bruke en vår/høst reimatec parkdress fremover?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er vits:)

Blir jo alt for varmt med vinterdress nå!

En høst/ vårdress kan brukes hele vinteren egentlig! Bare å kle på lag på lag under;)

Jeg har mange år bare hatt tynne dresser til mine barn. Da har de hatt ullundertøy og ullbukse og ullgenser under. De har vært varme og gode:)

vi kjøpte bare vår/høstdress til vår lille som var født i november.. hun startet i barnahagen i januar og jeg kjøpte ikke egen vinterdress til det første året..

de minste er ikke mye ute når det er kaldt og de er aldri ute lenge av gangen. samtidig syns jeg det ble for stivt og vanskelig å bevege seg i tykke dresser i tillegg til snø og ustødige steg.. så her ble det ullundertøy, hel ulldress og reima sin høst/vårdress, dette fungerte utmerket! i tillegg hadde vi fotposer i stede for sko, noe som gjorde henne enda mer mobil i snøen.

vi fikk vite at hun, til tross for å være den aller minste, alltid var den første ut og den siste inn igjen, og at hun storkoste seg ute fordi hun hadde "riktig" bekledning, størrelsemessig og lagvist (3 gode tynne lag er bedre enn to tykke) hun var aldri sur eller grinete for at klær/sko hindret henne i å leke fritt de gangene hun var ute:) vi bor foresten på vestlandet og kan ha ned i 30 minus! hun var aldri kald :)

Annonse

Kjøper du den litt stor. Bare litt altså. H*n må jo kunne bevege seg, så kan du bruke den samme høstdressen til våren. Det tror jeg vi kan med vår reflex dress. Det skal sies at Reimatec er store i størrelsen.

Det kommer litt ann på hvor dere bor i landet. Hos oss har vi engt fra oss vinterdressen i barnehagen i oktober, men vår/høstdressen har enda hengt der. Mine barn liker ikke lag på lag så de har ofte heller valgt vinterdress enn å kle på seg litt ekstra under vår/høst dress. Men skal du kjøpe vår/høstdress i oktober vil jeg anbefale deg å kjøpe en str for stor slik at du kan brule den til våren. Jeg har ikke stor tro på at den kommer til å bli veldig mye brukt fra oktober. Det går fint ann å brette opp beina litt og armene. Første snøn ramler alltid midt i oktober hos oss, så som sagt det kommer ann på vor du bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...