Gå til innhold

Har dere noen gang vært forelsket i en mann du syns er stygg ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mannen min ser forferdelig ut om han ikke smører seg med krem i ansiktet, han lider av en hudsykdom. Og dersom han er nybarbert i tillegg er han rødflammete og fæl. Attpåtil om håret er vokst ut av frisyren er han direkte ulekker.

når han derimot har litt skjegg, smurt ansiktet og klipt seg, ja da dåååååner jeg!!!

og ikke kall meg overfladisk, vi liker da alle å se bra ut, han har det i seg!

slutter man å pynte seg når man har funnet den rette?

Jo da,alle vil vel ta seg bra ut,jeg er heller ikke overfladisk.Denne karen er ikke ustelt eller har noen skavanker-jeg syns bare han er lite pen

Men jeg er faens så besatt av han likevel :o( og jeg får han ikke helt heller

Annonse

Min første og hittil eneste store kjærlighet, ser ut som døden sjæl. Jeg så han for første gang for rundt 7 år siden og tenkte "BLÆÆ". Andre gang jeg så han tenkte jeg "Der er han der igjen, hahaha!". Tredje gang jeg møtte han falt jeg pladask. Han er sjarmerende som få, kjempemorsom og helt herlig. I mine øyne ble han riktig vakker - selv om jeg ser at han fortsatt er shtøgg.

Uheldigvis flyttet han til et annet land etter et seks måneder langt eventyr (pga studiene hans). Jeg savner han enda, den dag i dag. Skulle ønske han var min :-)

23:29 her igjen!

Haha, du blir flau ja! Det gjorde ikke jeg. Jeg syntes jo han var så vakker, jeg var såå stolt over å være sammen med han! Men når jeg nå skal vise bilder av han til venninner osv, DA er det flaut ;-)

Jeg er også forelsket i en som jeg ikke finner tiltrekkende utseendemessig. Jeg har aldri vært så forelsket i hele mitt liv. Han er morsom, sjarmerende, snill, god i sengen og egentlig alt jeg ønsker meg. Derfor betyr ikke utseendet noe for meg. Men jeg kjenner meg godt igjen i dere som sier at dere blir "flau". Han har møtt mine nærmeste venner, og de liker han. Derfor burde jeg egentlig ikke brydd meg, but i do.. Regner med det går over. Alle andre sladrehøner vil vel etterhvert få vite det likevel..

Dessuten hadde jeg en kommentar en gang som jeg tenker tilbake på nå;

En venninne sa til meg at hun ikke kunne forstå hvorfor en fyr var sammen med en som ikke var hans nivå utseendemessig. Så svarte jeg: Tenk hvor snill og god hun er da, siden han faktisk ER sammen med henne. Vanskeligere å danke ut en slik, enn om han hadde gått etter utseendet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...