CHC Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Har en sønn som sliter mye med atopisk eksem. Vi har funnet produkter vi liker på kroppen men hodebunnen er dekket med hvit/gult flass å jeg ser han klør fælt der stakars. Fikk sånn flytende kortison men det funker ikke... Noe tips der ute?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 hei:) min gutt på 9 mnd har også en del gule/lysebrune flakk midt oppå hodet...er det atopisk eksem??trodde det var helt vanlig jeg..storebror hadde det også men bare når han var helt bittelitenbaby...hmm... dvs gutten min har hatt noen få flekker med eksem her og der en periode men borte nå ...hmm......nå svarer jo ikke jeg akkurat på innlegget ditt da men begynte å lure sånn når du nevnet det i hodebunnen..men min gutt virker ikke som han klør...... jeg brukte forresten en krem som heter essex fra apoteket...man må spørre etter den de fleste steder fikk jge beskjd om... vi prøvde all slags kremer uten hell..men denne tok alt på 2 dager,da var det såvidt spor av at det hadde vært noe der;) men brukte den ikke i hodebunn da....jeg vasker håret hans en til to ganger i uken med dr greve sin mild&pleiende shampo uten parabener og med økologisk ringblomst:) har alltis bitte litt olje jeg gnir litt forsiktig på det som er flasset........ håper du får bukt med eksemen hans xxx hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå