Matrosen og Meg:) Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Slimproppen gikk natt til fredag forrige uke, blankt slim. Natt til lørdag forrige uke blankt slim med litt blod"striper" i. Ble strippet på mandag, da kom det slimaktig blod. Som jordmor på forhånd sa ville være normalt. Siden da, blankt og gulaktig slim! I dag fikk jeg litt blod på papiret, ringte føden og fikk beskjed om at det helt sikkert var tegningsblødning. er forresten 4 dager over! Noen som har erfaring med tegningsblødning? tok det lang tid til fødselen var i gang? og startet fødselen med rier eller vannavgang? Håper virkelig fødselen setter i gang nå! :)
1fra før, nr2kommer i august Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Hei! Kanskje har du født allerede. Sist når jeg fødte, startet fødselen med tegningsblødning. Fikk deretter lette rier etter en time. 1,5døgn senere var jenta vår ute. Fikk først sterke rier ett døgn etterpå. Tror fødselen nå er i gang igjen. Har hatt lette rier i hele natt, og nå til morgenen en lett tegningsblødning. For å si d sånn, så er fødselen hjertelig velkommen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå