Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Noen som vet om steder hvor man kan få kjøpt rimelig ridesko/støvler til barn? Trenger ca str 27 Evt. så kunne løsningen vært sko med litt hel og Chaps, men finner ikke særlig mye sko i den størrelsen med hel gitt.. Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Minste skostørrelsen jeg har funnet der er str 29, og det er jeg redd blir litt i største laget for ei på 4 1/2 år ;-)
To barn og hest Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Også kan du sjekke på: www.horze.no www.bole.no www.skoies.no www.borjes-tingsryd.se m.fl. Vinterstid er det veldig godt og varmt med en foret ridesko, med gummi halveis oppover skoen, og chaps.
To barn og hest Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Ellers bruker mine bare cherrox vinterstid, de har hel og er varme. Barna er 3,5 og 5,5, og det er jo begrenset hvor mye de skal trave og galoppere alene i den alderen. Ridestøvler finnes da i små størrelser, eller? Arvet ridesko fra datteren til en venninne i str 26 eller noe...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Vil nesten si det er lettere å skaffe tåhetter (hetter man fester på stigbøylene for å hindre at foten sklir gjennom bøylen) i riktig størrelse enn sko med hæl i riktig størrelse og et par tåhetter trenger ikke koste mer enn ridesko i stigende størrelser vil koste i årene framover, hvis interessen vedvarer ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå