Gå til innhold

Da skal jeg flytte inn hit! Gisp! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet så fort tiden går, andre som godt kunne tenke seg å sakke av med tid?

Puh, håper jeg bare er klar når fødselen begynner.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden går fort her og.. Og det er helt greit ;) hehe.. Passer meg fint i grunn..

Velkommen hit, og masse lykke til videre :D

Skrevet

Takk og likeså! Du er vel kankje litt lenger på vei enn jeg? Jeg blir sikkert mer klar jo mer ukomfortabel jeg føler meg i denne gravidekroppen, he he.

Blir jo kjekt å møte lillebror også såklart! :-)

Skrevet

Ikke store forskjellen :) Er 30 uker idag jeg.. To uker siden jeg kom inn hit.. Men de to ukene har jammen flydd..

Jeg ble stor med første, og ligger i samme spor nå.. Så jeg føler meg ikke komfortabel nå heller ;p hehe.. Men lillegutt har det bra, det er det beste og eneste viktige :)

Skrevet

Jeg har blitt betydelig større nå enn med nr 1, så gleder meg jo til å slippe halsbrann og store mager, he he. Men gleder meg jo ikke akkurat til fødsel, for nå vet jeg vel sånn noenlunde hva jeg går til. :-)

Men koselig å kjenne spark da, men skal bli fint å få han ut og hilse på han, spent på hvordan han ser ut! :-)

Skrevet

Velkommen :) Ja tiden går fort fram til ett viss punkt. Da stopper den nesten opp hehehe.

Skrevet

Hei hei :)

Flyttet inn hit samme dag som deg :)

tenk, bare 12 uker igjen.. tiden går så alt for fort! Jeg har så mye igjen som skal gjøres :)

Ditt første barn? :)

Skrevet

Hei hei mamma`n! :-)

Godt at ikke alle er fødeklare her inne, siden det er noen gode uker igjen til vi når termin!

Her venter jeg barn nummer 2, kanskje derfor jeg synes det går så fort? Fikk litt kalde føtter når jeg tenkte på at nå nærmer det seg alvorlig, er jeg virkelig klar til å få et barn til? He he

Men var jo veldig planlagt da, bare jeg som får litt skummelfølelser nå som jeg flytter inn hit i 3. trimester! Blir hektisk hverdag ja, storebror er 2 år, men vi får ta det som det kommer.

Og du?

Skrevet

Hei,

Flyttet inn her på 3.trimester på onsdag, så er ikke akkurat fødeklar eg heller ;)

Tiden går utrolig fort, men samtidig er det litt godt også!

Dette er mitt første barn, så eg er veldig spent på hvordan det blir å bli mamma :) Gleder meg i alle fall veldig.

Kan tenke meg det er litt hektisk når du har en liten en fra før av. Men det går nok sikkert veldig bra!

Det blir i alle fall en spennende tid for oss fremover :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...