Gå til innhold

Hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede bare 100 dager igjen på meg. Fy, som tiden flyr. Men gleder meg til min lille prins kommer <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 114 dager igjen til lille gutten min kommer:) syns ukene bare frsvinner helt. hv ordan er formen?=)

Skrevet

144 dager her.....tiden går ikke fort nok synst jeg....

Skrevet

I dag, søndag, er det 95 dager igjen på meg..

Skrevet

Jeg har 91 dager igjen :) Kunne tiden bare gått enda litt fortere.

Skrevet

182 :-S Synes tiden har gått ganske fort. Har ikke vent meg til at jeg er gravid på nytt. I morgen skal jeg fortelle det på jobben. Kunne godt ha ventet til fødsel, kjenner jeg :-P

Skrevet

Anette_23 :)

formen kunne nok vært bedre. Men kan ikke klage.

Kommer jo noe fantastisk ut av det.

Hvordan er formen din da?

Skrevet

Oi, 123 dager igjen. Men blir nok før. Ikke verst. Føltes plutselig ikke ut som en evighet lenger, men er jo nok av dager. Håper de går fort! :)

Skrevet

Hm 149 dager igjen.

Kjeder livet av meg har ikkje vert i arbeid siden påvist gravid.

Skal til Bergen i morgon så da blir det sjopping på tråd og atter tråd.

Skrevet

105 dager igjen... Synes det går fort, kunne gjerne sakket litt, for jeg har mer enn nok med å nyte Veslemor her enda :) Spent på to tette... Ikke prøvd før.... 7 år mellom Veslemor og storebror... Skummelt og spennende... ;)

Skrevet

100 dagen igjen i dag, Synes tiden går skummelt fort!

Skrevet

122 dager igjen :)

Har ikke gjort noe av forberedelser, er 3 barnet og tar aaalt med ro! HEHE

Skrevet

Jeg har 90 dager igjen:) Dette er min siste uke på 2 trimester om jeg ikke husker heeelt feil;)

Ikke helt ferdig med alle forberedelser, men mangler mest av småtingene. Sitter i dette øyeblikket i sofan med en heeelt haug av masse nydelig babytøy som jeg har vært så utrolig heldig å arve etter en snill svigerinne :)

Skrevet

177 dager igjen - enda leeeenge til bebissen kommer.

Skrevet

199 dager igjen. Dette er min første dag her inne på 2. trimester :) Jeg synes tiden har gått veldig fort fram til nå, å jeg regner med at den vil bare gå raskere så jeg skal prøve å kose meg mest mulig med magen mens jeg har den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...