Gå til innhold

Lekker fostervann?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ring føden!

Lakk fostervann med grønn skjær sist svangerskap, viste seg at fostervannet hadde blir infisert, og jeg endte med haste ks, hadde jeg ikke kontaktet de med det samme jeg oppdaget det, så kunne det gått ille med jenta vår (var 38+6)

Oj,såpass ja... Men det er ikke så mye altså... Blir veldig usikker jeg... :/ Har gått over tiden de to forrige gangene.. Får vel ringe føden og høre hva jeg skal gjøre....Laaangt til sykehuset,inkludert en ferje tur :S

Tusen takk for svar! :) God helg!

19:36 her, lakk ikke stort jeg heller, tilsvarte vel toppen en fingerbøl (slik man setter på fingeren når man syr)

Men lekker man fostervann, eller har mistanke om det, så skal man altid ringe føden, om det så kan være noen fare eller ikke. Kan jo hende vannet har gått, men at ungen dekker til såpass at vannet ikke kommer ut, kjipt med så lang vei til sykehuset, og våkne i natt med rier på 3 min mellom ;) Bedre å føle tryggheten med ord fra føden da gitt.

Får håpe det ikke er noe fare med deg, kanskje ungen deres vil ut ;)

Ha en fin helg, og gi gjerne en oppdatering :)

Annonse

Ble sendt hjem igjen.Ingen vannavgang ,så da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente.Hadde håpet jeg kunne ha lillesøster i armene nå....Men nei da :)

Var hjemme 0200 i natt,så er sliiiiiten idag!

Ha en fin dag!

Hilsen HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...