Gå til innhold

God foundation?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, har hørt om id. Har ikke så mye erfaring på dette området, men vil jo helst at det skal se naturlig ut. Dette må nesten bli til daglig bruk... Noen som vet hvor den kjøpes å hva den koster?

Høres ut som Dior er bra også, men er det ikke vanskelig å få det fint når den er flytende? Jeg har som sagt 0 erfaring, så jeg må bare spørre.

Pris og hvor den kjøpes?

HI

Jeg har igrunn null peiling på sminke :P Er ho som har lært meg :P

Den er flytende, men du tar litt på en pad du kjøper på HM (jeg kjøper sånne trekanta) og ta heller lite på enn mye. Blir mye finere om du tar litt og litt istedet stor kladd. Du får den på estetique eller åssen det skrives :P Koster mellom 300-400, men det er skikkelig drøy så den holder lenge

Annonse

Tidligere brukte jeg id. Likte det i begynnelsen, men etter en stund merket jeg at det tørket ut huden. Prøvde så glo, som jeg ikke likte noe særlig. Brukte så artdeco mineral en stund, det likte jeg egentlig ganske godt bortsett fra at jeg synes de hadde få nyanser så litt vanskelig å finne den perfekte. Prøvde så Tikei og det er pr. i dag min favoritt. Tørker ikke ut huden. Har mange nyanser så lett å finne perfect match. Sitter lenge, er drøy i bruk og huden ser naturlig og fresh ut. Bruker i tillegg id sitt glee og glow sitt sunnkissed solpudder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...