Mamma i lykkerus Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Da var jeg også blitt 100% sykemeldt. Etter et stygt fall på flisene på jobben fungerte ikke ryggen lenger. Så da har jeg startet med litt forberedelser. Trodde det skulle være enkelt å formulere hva man ønsker rundt fødselen, men jeg klarer ikke å få ned et eneste ord. Jeg har jo aldri gjort dette før, og ikke har jeg så sterke meninger om det heller. Trenger tydeligvis litt hjelp til å komme igang. Hva skrev du i ditt fødebrev?
Mrs. Charming Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 jeg skreiv litt om hva jeg opplevde som negativt og vanskelig på forrige fødsel og hva slags type menneskelig og medisins behandling jeg ikke likte. Jeg skreiv også hva jeg satte pris på qv hva som ble gjort og hva som jeg opplevde funket for meg. Jeg nevnte også noe ifht amming-at jeg sleit med det forrige gang og ikke trenger stress og press rundt dette... Så får vi se hvor mye de leser av brevet mitt. Ellers fylte jeg ut spørsmålene. Det er en fin anledning til å sortere evnt tidligere opplevelser eller luke ut det som er viktigst for deg. Bevisstgjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå