Gå til innhold

Hjelp meg å forbedre sexlivet!!!!!

Anbefalte innlegg

Samme rutinene HVER gang!!! Jeg prøøøver forbrilsk å få han til å skjønne at jeg ikke blir tent av at han stikker tunga si inni munnen min, og går rett etter musa.. Jeg har prøvd å si til han at jeg ønsker at han bruker litt tid på meg liksom.. TA PÅ MEG!!! FÅ MEG TIL Å FØLE MEG SEXY!

Han rører ikke puppene, rompa eller noe.. Det er litt oral, kanskje litt fingring.. også bang, bang, bang.. Så ferdig. Men hva med resten av kroppen da? Jeg blir serriøst aldri skikkelig kåt.. Tror aldri jeg har blitt det heller..

Jeg tok det opp med han sist for en uke siden. og da vi hadde sex igår hadde jeg litt forhåpninger.. Men neida! Samme gamle!

Arg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143474901-hjelp-meg-%C3%A5-forbedre-sexlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når han/du legger opp til sex, nekt han tilgang til de stedene han pleier å gå rett til, og si han får prøve på noe nytt før han får "go bitene". Gjorde jeg med min, han ble lettere desperat, og startet å stryke over lår, rumpe, mage og bryst, kysset over alt og lot tunga gli over hele magen og brystene mine før jeg ga tilgang. Men klart, dette innebærer at du gir noe nytt tilbake også.

Fortell ham direkte hva du ønsker. Si at han skal gjøre sånn og sånn før han nærmer seg (pardon my landuage) fitta. Selv digger jeg at mannen min stryker lenge på meg, sånn at jeg nærmest tigger med hele kroppen om at han skal stikke fingre eller hva det måtte være i meg ;-) Det er da vi ofte har den aller aller beste og mest intense sex`n. I går holdt han på sånn i snart en halvtime.

Annonse

Skjønner at du har sagt ifra, men du må apenbart bare rett og slett nekte han godsaker før du er ordentlig kåt. Det er da bare rett og rimelig. Og alternativet for han er ingen sex, hvilket jeg tviler på at han er gira på. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...