Snartmamma:) Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Nå er jeg så lei, jeg har 13 dager igjen til termin og føler at tiden har stoppet opp! Nå vil jeg bare hilse på det lille nurket i magen:) Kjenner etter "tegn" hele tide, men neida.. Tror ikke det kommer til å skje noe med det første
Pogoled Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 LEI ja??!!!!!??? Jeg er rett og slett drittlei...Vil ha dette overstått NÅ!!
<3nurket Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 MEGET! Tre dager til termin.....og merker ingenting utenom det vanlige! Men, må vel bare innse at det går over tiden, er jo det som er mest vanlig første gangen Har jeg venta 9 mnd, skal jeg greie å vente en ukes tid til
Anonym-74 med 3 små+ma Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 JA vældig lei!!! med førstemann kunne jeg sikkert gåt flere måneder over tida, med andremann var det helt greit....... Men med tredje..... da snakker vi lei ja!! Og jeg har hele 3 uker til termin, hjælpes!!!
Undretrollet Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Slik føler jeg det også Anonym-74... Tredjemann og 3 dager igjen, og er sååå klar og LEI! Men godt å tenke at det holder med tre, så slipper jeg å ¨gå gravid flere ganger
Light of my life Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Aaaaargh, ja jeg er lei!!! Hele 46 dager igjen Sover dårlig, tisser hvert 30 min, vondt over alt, svimmel, sliten, hjertebank, you name it.... Blæ, ikkeno gøy å være gravid
Agathe32 Skrevet 13. august 2011 #9 Skrevet 13. august 2011 Fryktelig lei, har mens termin i dag men ingen tegn til fødsel:(
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2011 #10 Skrevet 13. august 2011 Lei er bare forbokstaven!! 7 (snart 8) dager på overtid.
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 13. august 2011 #11 Skrevet 13. august 2011 jaaaa vondt i ryggen, sure oppstøt, bekkenløsning, 20kg ekstra... gleder meg til å slippe aaaalt og ikke minst møte lillegull <3 23 dager igjen, og tiden står jo nesten stille virker det som men kommer sikkert til å ville gå litt til når dagen faktisk kommer
knerten09+ knerteline11 Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 Jepp, lei her og. Søvn er i alle fall oppskrytt. Vandrer rundt som en zombie, men sove er jo helt umulig jo. Hvis jeg bare kunne ha sovet skulle jeg fint holdt ut de neste 12 dagene. Men her sitter jeg og skal liksom slappe av og sove masse for å lade batterier til fødsel og slitsom barseltid. Lett å si ja... Godt å få ut litt nattefrustrasjon ja, hehe.
vedovn Skrevet 14. august 2011 #13 Skrevet 14. august 2011 Ja er flere som er lei! Har gått med ustabile rier de tre siste dagene, i går gikk slimproppen og hadde 1 cm åpning. Er ennå 2 uker til termin, så virker som hun kommer før tiden. Men jeg blir jo så utålmodig når det skjer noe uten at d skjer noe!
Harfåttprinsen:) Skrevet 14. august 2011 #14 Skrevet 14. august 2011 Heia:) Jeg er også lei.. har 35 dager igjen til termin... men er sliten og trøtt.. vil bli ferdig med fødselen og treffe prinsen imagen.. Går liksom bare å venter og venter.. så hele tilværelsen er liksom satt på vent.. for man vet jo aldri når han melder sin ankomst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå