Løvetann81 Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Hei! Har i dag fått klarsignal til å sette eggløsningssprøyte i kveld, men ble så glad for å høre at prøvene endelig var fine nok så jeg glemte helt å spørre om dette med siste spraydose.Legen nevnte heller ingen ting om dette. Klinikken har egentlig stengt i helgene, så da jeg forsøkte å ringe opp igjen var det ingen som tok telefonen. Hva slags erfaring har dere andre rundt dette? Veldig glad for svar:-)
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg skal sette sggløsningssprøyte i morgen og har fått beskjed å ta siste spraydosen i kveld. Hvor hører du til?
Løvetann81 Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2011 Ok. Jeg har allerede tatt spray to ganger i dag da jeg ikke fikk resultatet av blodprøven før det. Så da skal jeg ikke ta noe mer i dag da kanskje? Jeg hører til Riksen, og du?
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Hei! Jeg har vært hos Riksen før og fant tilbake pairene fra den tiden. Når jeg hadde forsøk der, skulle jeg ta siste spraydose kl 15:00 og eggløsningssprøyten på kvelden. Jeg hører til Hausken nå.
Loppa Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Jeg har nettopp hatt uttak og innsett og fikk beskjed om å spraye (suprecur) kl. 07, 12 og 18 denne dagen (istedenfor kl. 17) på Riksen. Da var det siste spraydose før EL-sprøyte. Regner med du fikk tidspunkt for når du skal sette sprøyta ikveld da det er viktig.
Løvetann81 Skrevet 13. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2011 Tusen takk for svar begge to. Da ligger vi helt likt i løypa vi da lykkes vi igjen. Veldig spennende tid framover nå, tipper det blir noen lange uker framover mot testdag. Loppa,- så fint å være gjennom uttak og innsett, selv om dagene snegler seg vel avgårde for deg også tenker jeg. Lykke til til dere begge:-)
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Lykke til! Jeg skal sette sprøyten i kveld. Blir spennende uke og en spennende tid framover.
monika70 Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Setter også el-sprøyte ikveld!! Uttak på tirsdag og forhåpentligvis innsett på torsdag;) Lykke til alle sammen!
Gjest Lykkes vi igjen? Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Tusen takk! Hvor hører du til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå