Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har i dag fått klarsignal til å sette eggløsningssprøyte i kveld, men ble så glad for å høre at prøvene endelig var fine nok så jeg glemte helt å spørre om dette med siste spraydose.Legen nevnte heller ingen ting om dette.

Klinikken har egentlig stengt i helgene, så da jeg forsøkte å ringe opp igjen var det ingen som tok telefonen.

Hva slags erfaring har dere andre rundt dette?

Veldig glad for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Jeg skal sette sggløsningssprøyte i morgen og har fått beskjed å ta siste spraydosen i kveld.

Hvor hører du til?

Skrevet

Ok. Jeg har allerede tatt spray to ganger i dag da jeg ikke fikk resultatet av blodprøven før det. Så da skal jeg ikke ta noe mer i dag da kanskje?

Jeg hører til Riksen, og du?

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Hei!

Jeg har vært hos Riksen før og fant tilbake pairene fra den tiden. Når jeg hadde forsøk der, skulle jeg ta siste spraydose kl 15:00 og eggløsningssprøyten på kvelden.

Jeg hører til Hausken nå.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt uttak og innsett og fikk beskjed om å spraye (suprecur) kl. 07, 12 og 18 denne dagen (istedenfor kl. 17) på Riksen. Da var det siste spraydose før EL-sprøyte. Regner med du fikk tidspunkt for når du skal sette sprøyta ikveld da det er viktig.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to.

Da ligger vi helt likt i løypa vi da lykkes vi igjen. Veldig spennende tid framover nå, tipper det blir noen lange uker framover mot testdag.

Loppa,- så fint å være gjennom uttak og innsett, selv om dagene snegler seg vel avgårde for deg også tenker jeg.

Lykke til til dere begge:-)

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Lykke til!

Jeg skal sette sprøyten i kveld.

Blir spennende uke og en spennende tid framover.

Skrevet

Setter også el-sprøyte ikveld!!

Uttak på tirsdag og forhåpentligvis innsett på torsdag;)

Lykke til alle sammen!

Gjest Lykkes vi igjen?
Skrevet

Tusen takk!

Hvor hører du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...