Icegirl84 Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Er det flere her som går lenge med alle symptomer på spire, men alle tester er negative?? Eller er det bare meg? Jeg er 6+6 idag men har ennå ingen positiv test... Skal til legen på mandag så håper han kan finne ut av dette...
thk Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Hei:) Hvordan gikk det hos legen i går, ble du noe klokere? Selv deler jeg symtomene dine og ingen positiv test. KAN være 7+2 i dag og VELDIG spent på om det er kroppen min som er ute av balanse eller om jeg virkelig er gravid!!! Var selv hos legen for blodprøve i går så nå er det bare å vente i spenning til torsdag:) Faktisk ganske frustrerende å gå sånn å vente, kroppen føles skikkelig ugrei og mensklar på tredje uken, nesten så jeg lengter etter mens.. Klem fra meg
lykkemammatil2 Skrevet 16. august 2011 #3 Skrevet 16. august 2011 testet første gang 2/8.. negativ test! Deretter testet på ny 8/8 og igjen; negativ test! Ny test 15/8: POSITIV!!! Slik var det faktisk sist jeg var gravid også! Har termin 8/4!
thk Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Du gir oss håp:) Gratulerer med positiv test og spiren som endelig ville vise seg!! Masse lykke til<3
lykkemammatil2 Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 takk for det!! Håper at alt går bra og ser veldig fram til å nå de "magiske 12 ukene"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå