Gå til innhold

lille blomst :) vil du se... ser tilbake :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann :)

føler du er blitt gravid akkurat naa... termin i april... tror det kommer en jente ... veldig sterk jenteenergi her...

føler at du er litt bekymret for om det skal gaa bra.... men det er meninga at du skal faa barn i 2012 assa!!

fikk inn noe om flytting/ny arbeidsplass om 3-6mnd...

ellers saa faar jeg inn at du bør prøve aa stilne sinnet ditt... assaa roe tankene... og evt dette kan gjøres med aa trene yoga... :)

hehe, enten er du veldig flink (tror mest på det) eller så har du sett på bli gravid eller aprilklubben at jeg er gravid:)

er 5 + 0 i dag:)

Håper veldig på denne gangen! jeg har også en følelse av at jeg SKAL ha barn i 2012! hehe (og ikke bare fordi jeg er gravid nå, men da jeg ble gravid og hadde termin i 2011 så var det noe som ikke stemte!)

Ny arbeidsplass hadde vært fint!:)

Skal jobbe litt med tankene mine ja. mente du sinne som i å være sinna eller sinnet som i tanker/sinnelag?

¨Nå skal jeg straks opp og finne pendelen! kommer tilbake:)

hehe det er ikke jeg som er flink :) MEN KORTENE mine :) det var de som fortalte meg :)

jeg mente sinnet som i tankene dine... men naar jeg saa at du stusset, fikk jeg ogsaa en følelse av at du er en liten kortlunte :) hehe.. og kanskje spesielt naar du har masse hormoner i kroppen ;) men hvem er ikke litt hissig da...

hvis du ikke tenker paa aa flytte naa, saa tenker jeg at det kortet var ment som at du kanskje bytter arbeidsplass/blir omplassert eller noe sann :)

naa er jeg spent paa hva du faar inn paa meg :) fortell meg alt du faar inn :)

Hei skjønne deg! :) Jeg får ikke opp så mye nå, med pendelen så trenger jeg litt spesifikke spørsmål ;)

Men dette fikk jeg opp på deg: Jeg tror ikke du er gravid nå, men fikk opp at du kanskje har el i disse dager??? Og at dere enten ikke vet det eller ikke har tenkt på det /tatt dere tid til aksjer... men hvis dere gjør det så får jeg opp store muligheter for full klaff nå, på denne el:)

Får opp at når du blir gravid så får du en gutt:)

Noe annet du gjerne ville at jeg skulle spørre rundt?:)

klems:)

Annonse

hehe, ja jeg stusset litt, for jeg har nok hatt litt kort lunte ja. men er ikke skikkelig sinna, så det var nok der jeg stoppet litt opp;) blir vare skikkelig irri! hehe, skal prøve å roe meg ned litt! hehe

jeg har tenkt tanken om omplassering selv skjønner du, både fordi jeg har en mulig arb plass 10 min unna, men kjører forbi og kjører da 25 min dit jeg jobber. får du noe opp om det kan være den? Tenker i utg.pkt omplassering som tilrettelegging pga graviditeten jeg altså... samme som du får opp eller?

ok.. her er greia.. vi er midt i prøverørsforsøk nr 2... saa lurer paa om det gaar denne gangen... har innsett til neste uke en gang hvis vi faar ut nok egg og de blir befruktet...

men naa tror jeg ikke jeg skal spørre noe mer... maa hilde meg litt unna bim i de dagene fremover tror jeg... tenker saa mye baby naar jeg er her inne hver dag...

saa tar meg en liten pause ;)

vtusen takk!

kanskje derfor jeg fikk opp et stort Kanksje på deg da! Alt er bare usikkert foreløbig? Si ifra hvordan det går da. Kanskje dere må legge inn litt vanlige aksjer også, sånn for sikkerhetskyld;) (nei, ikke hvet jeg om det er greit å gjøre det når dere holder på med prøverør)

Det var store muligheter iallefall, men jeg er litt rusten... skal se om jeg kan få opp noe mer en annen dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...