Up2me Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Lurer på om noen har noe erfaring med stripping? jeg har hatt MYE kynnere de 3 siste mnd . Og etter regelmessige og vonde kynnere i mange timer i går fikk jeg komme inn på føden for å sjekke om fødselen var i gang. Jeg var i den såkaldte latent fasen. med 1 cm åpning. Forventer å gå leeenge før den starter for fullt.. Selv om jordmor sa den kunne starte iløpet av helga. Noen anbefalte meg å høre om jeg kunne bli strippet.. noen som vet noe om det? når de evnt gjør det? og om d hjelper? De på føden sa jeg måtte bare ringe uansett hva det var, og de skjønte at jeg var veldig sliten..
Bolla med 2 små <3 Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Hvis jeg har forstått det riktig må man ha minst 2-3 cm åpning før de kan strippe, det var iallefall det jordmor sa til meg forrige gang. Men hallo- virker som om de praktiserer forskjellig alle mann Du kan jo ringe jordmor som du går til og høre med henne evt !
Up2me Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2011 hun har desverre ferie Nei, får vel satse på at naturen går sin gang
Kri_z Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 De strippa meg på overtidskontrollen den 10. dagen. Hadde ingen modning , men hun tvinga fram nesten 1cm. Det er vanvittig vondt å strippe når det ikke er klart der, men bedre når det er litt åpning.
Aina87 Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Jeg ble strippet 2 ganger før termin sist.. han sa at alt så fint og klart ut, men jeg tror ikke jeg hadde noe særlig åpning.. kanskje 1 cm bare? ble strippet den 3. og den 6. lillefrøken kom natt til den 9..
Up2me Skrevet 14. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2011 Har fortsatt ikke skjedd noe her.... Har gått hele helgen nå, med VONDE kynnere... til tider er jeg nesten sikker på at det er rier, men så gir de seg somrelgel når jeg legger meg på kvelden, og jeg våkner opp på mårran uten noe vondt... kjipt når det holder på sånn over flere dager.. blir sååå sliten!
Lillegutt blir storebror;=) Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Jeg ble strippet to dager før termin sist. Finnes ikke vondt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå