Gå til innhold

Egoistisk å beholde når..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo i så fall ikke barnet sitt ansvar om forholdet blir ødelagt.. dere som voksne har ansvar for å holde forholdet i orden dere imellom om det er et barn der eller ikke.. Et barn tar mye tid, men det å ha barn sammen har for vår del styrket forholdet, selv om det krever mer av oss å prioritere det å være kjærester.. Jeg ville beholdt barnet.

• 2 måneder senere...

hva er det du bærer inni magen din? nå er jeg kanskje litt "stygg", men sett at du fikk barnet og i ettertid opplevde at det vart distanse mellom dere.... ville du kvittet deg med barnet? nei!

Ett spørsmål: Hvordan vil du ha det i ettertid dersom du tar abort. Det er jo et lite menneske som vokser inni magen din som trenger deg!

Lykke til! dette klarer du!!!!

Klem

• 4 uker senere...

Annonse

til dere som har kommentert. HI her, ikke vært inne på denne siden på lenge. Har vært for tøft...

Jeg endte med å ta en abort, ikke fordi samboeren min ville det, men fordi jeg ikke tok til meg noe næring, uansett hva jeg puttet i meg kom det opp igjen.. Hold på slik i litt over en uke, så var så "feig" at jeg kastet inn håndkle.. Klarte ikke forene skole med graviditeten dessverre...

Og til hvordan jeg har det nå så varierer det veldig, skulle på mange måter ønske ting endte anderledes, men står også ved valget mitt. Hadde ikke klart å gjennomføre det. Dessverre måtte det ufødte barnet mitt bøte med livet pga meg. Og ja det er tungt å tenke tilbake på og tungt å tenke på at jeg nå skulle vist kjønnet på barnet, kjent spark og i starten av april ventet en liten jente eller gutt..

Valget om abort eller ikke er utrolig vanskelig og vil oppfordre alle som vurderer det til å tenke godt igjennom hvordan det vil påvirke deg etterpå, ikke alltid like lett. Men man må gjøre det som føles rett for den enkelte og stå for valget sitt etterpå. Om du får time til abort fort etter du har spurt om det, be de utsette den om du ikke er 110% sikker. Ikke noen skam å vente en ekstra dag for å bli helt sikker!

Lykke til alle der ute!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...