Liinus Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Noen flere her som har fått påvist GBS i urinen? Lå bare et brev til meg hos legen i går når jeg skulle hente noe der i går, om at de hadde funnet dette i urinen, er 13 uker på vei. Kan jo lese på Internett at mange har mistet på grunn av dette? Noen erfaringer? Jeg blir jo så bekymret!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Har vært mye diskutert i det siste, så søk på GBS her innpå (alle forumene) så finner du nok mye god informasjon Hilsen ei i uke 38, med GBS
Heidi <3 Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg har GBS og er i uke 16. ble også bekymret sånn som deg, men dro å snakket med legen min, og det er ikke farlig for barnet når de veit at du har det! for da får du intravenøs pencelin under fødslen. Legen din skal skrive det på helsekortet ditt! ( de historiene vi har lest på nett er når dem ikke viste at mamma hadde GBS under svangerskapet/fødslen ) ( + det 1 % ut av alle gravide kvinners barn hvert år som blir alvorlig syk av denne bakterien, og det er når dem ikke veit.) Jeg går også på en pencelinkur nå, for å se om GBS skal forsvinne.. (men det er det lite sjangse for siden jeg er bærer av denne baktierien.) Men om du ikke har fått pencelinkur så gå te legen din, kansje han ikke veit at det nå er vanlig å gi kur. (legen min ringte sykehuset, og spurte om det var nye prossedyre for GBS, og det var det. nå gir man kur når det oppdages også. ) Masse lykke til, og ikke noe og bekymre seg for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå