Gå til innhold

Vondt når babyen beveger seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er det akkurat 1 mnd til termin med nr 3! Har slitt med sterke kynnere dog ikke regelmessige over tid. Har hatt mye nedpress og menssmerter i et par uker.

I natt våknet jeg med et skrik, har ikke kjent slik smerte siden jeg har fødte sist. Kjentes ut som når vannhinna står skikkelig spent (har ikke hatt spontan vannavgang med noen av de andre). Samtidig var det som en kniv stod inn i korsryggen. Dette gjentok seg i 3-4 tak og så ga det seg. Tårene spratt og samboer ble livredd. Idag vil han at jeg skal ta kontakt med føden siden jm mener det ikke er lenge igjen pga modning og div andre ting.

Jeg mener vi kan vente siden det ikke gjør vondt lenger. Poenget er at han skal på fest ikveld, jeg tror han er litt redd for å forlate meg med de andre to alene siden de andre fødslene har gått fort. Jeg synes det er helt ok. Hva hadde dere gjort? Har fortsatt kynnere med 10-15 min mellomrom, men begynner å bli vant til det. Er ikke sånn at jeg må puste meg gjennom alle. Har ikke lyst til å mase på føden heller, skal jo liksom være dreven i dette nå:-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften ble feil *ikke helt med idag*:)

Skrevet

Jeg ville ringt til føden for å høre hva det kan være, event. kommet for en sjekk for se at alt sto bra til, litt også for at mannen ikke skal bekymre seg for mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...