jente-06 + spiiire Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 sitter her nok en morgen uten mer action! Hadde virkelig troa i går, gikk med rier hele dagen, som ble vondere på kvelden (når jeg satt meg til å slappe av)med ca 7 min mellomrom! (hatt mye murringer slim å plager siste dagene) barnevakt ble "advart" i tilfelle natta var kommet, men sovnet fra hele greia, og våkna utrolig skuffa. sitter her og kjenner det begynner med kynnere/rier nå også, og frykter denne dagen blir en rep. Av gårsdagen, begynner å grine, noe mannen ikke forstår noe av! Hvorfor sutre? Han blir irritert av det, jeg blir mer skuffa fordi han ikke forstår!!! Er det ikke "lov" å få ut litt frustrasjon? Er vel litt ekstra hormonell nå også, hva skal jeg si liksom? Bure meg inne? Sorry! Måtte bare få ut litt en eller annen plass vil det skal skje noe framgang snart! Tips? Sist jeg ble sjekka, (termin) hadde jeg 3 cm og var moden og myk!
Petrine +spire=❤ Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Klart det er lov å bli både frustrert og lei. Det er jeg! Men jeg har heldigvis en mann som forstår. Han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Jeg er 7 dager på overtid og har gått med rier som kommer og går hele døgnet. Har holdt på sånn i over 2 uker. Nå er jeg sluttet å håpe for det stopper opp igjen hver gang Er sliten, sover nesten ikke, vondt overalt, kvalm, svimmel og generelt ganske dårlig i perioder. I tillegg til dette får jeg ikke komme inn til noe kontroll på sykehuset før 18. aug, altså 12 dager på overtid om ikke det skjer noe av seg selv ( Så jeg aner jo ikke hvordan ståa er der nede ( Som en liten trøst til deg er du ikke alene. Håpe det snart starter av seg selv både for deg og alle andre på overtid, og ikke minst meg hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå