Gå til innhold

4 dg overtid, "lov" å være hormonell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter her nok en morgen uten mer action! Hadde virkelig troa i går, gikk med rier hele dagen, som ble vondere på kvelden (når jeg satt meg til å slappe av)med ca 7 min mellomrom! (hatt mye murringer slim å plager siste dagene) barnevakt ble "advart" i tilfelle natta var kommet, men sovnet fra hele greia, og våkna utrolig skuffa. sitter her og kjenner det begynner med kynnere/rier nå også, og frykter denne dagen blir en rep. Av gårsdagen, begynner å grine, noe mannen ikke forstår noe av! Hvorfor sutre? Han blir irritert av det, jeg blir mer skuffa fordi han ikke forstår!!! Er det ikke "lov" å få ut litt frustrasjon? Er vel litt ekstra hormonell nå også, hva skal jeg si liksom? Bure meg inne? Sorry! Måtte bare få ut litt en eller annen plass ;) vil det skal skje noe framgang snart! Tips? Sist jeg ble sjekka, (termin) hadde jeg 3 cm og var moden og myk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er lov å bli både frustrert og lei. Det er jeg! Men jeg har heldigvis en mann som forstår. Han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Jeg er 7 dager på overtid og har gått med rier som kommer og går hele døgnet. Har holdt på sånn i over 2 uker. Nå er jeg sluttet å håpe for det stopper opp igjen hver gang :( Er sliten, sover nesten ikke, vondt overalt, kvalm, svimmel og generelt ganske dårlig i perioder. I tillegg til dette får jeg ikke komme inn til noe kontroll på sykehuset før 18. aug, altså 12 dager på overtid om ikke det skjer noe av seg selv :(( Så jeg aner jo ikke hvordan ståa er der nede :((

Som en liten trøst til deg er du ikke alene. Håpe det snart starter av seg selv både for deg og alle andre på overtid, og ikke minst meg hehehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...