Mrs. Charming Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Heisann Selv om jeg er 2. gangsfødende(Forhåpentligvis snart) så lurer jeg på noe. Feks i går hadde jeg åtte-ni timer med smårier, nedpress, kvalme og litt utflod. Da hadde jeg hatt en aktiv dag med husvask, ståing, gåing, hente i bhg, kjøpe litt mat. Så da jeg la meg avtok det sakte, men sikkert. Så idag er det stille, men med en gang jeg gjør noe får jeg tak og murringer. Synes det var litt sånn første gang også- jeg måtte liksom gjøre noe for å få rier. Er det sånn det skal være?! Må jeg stå og gå de neste døgnene for at kroppen skal få rier? Etter igår er jeg allerede ganske slapp og siden det tydeligvis skal være slik av og på en stund må jeg ikke slite meg ut. Spørsmålet mitt er: må dere jobbe for å få rier?!
Mrs. Charming Skrevet 13. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg dytter litt på denne...
Knotten & lille persille Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Jeg måtte det med forrige. Hadde rier av og på i 2uker før jeg skjønte at de kom tettere og mer regelmessig ved aktivitet. Den 8. dagen på overtid kom de som vanlig på ettermiddagen, og da startet jeg å gå. Gikk en halvtimes tur først, deretter travet jeg stuegulvet mellom riene. 5 timer etter første tak var jenta ute. Gikk frem og tilbake på fødestua også, helt til pressriene kom....var livredd for at riene skulle stoppe opp:-) Denne gangen håper jeg det blir mer som med første, da gikk det av seg selv.
jente-06 + spiiire Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 har det mye som deg! Får også tak under bevegelse, men i gårkveld ble det værre når jeg satt og døste på sofaen om kvelden, og håpet i det lengste å våkne med enda værre om natta, men sovnet og våknet skuffa! Kjenner det samme begynner nå i dag, og jeg vet ikke om jeg skal opp å gå / jobbe igjen eller "gi opp" og bli i sofaen! Hehe! Blir så frustrert av lite framgang. 4 dager overtid her forresten!
Mrs. Charming Skrevet 13. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2011 Knotten: Var førstemann en stjernekikker eller kom babyen ut som den skulle?
Mrs. Charming Skrevet 13. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2011 Nei, jeg mener med andremann...
Knotten & lille persille Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Hun kom ut som hun skulle, ingen stjernekikker:-)
Mrs. Charming Skrevet 13. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2011 huff, dette var ikke god lesning. Etter igår er jeg som sagt rimelig daff og om det er slik at jeg må være i aktivitet for å få rier, da kjenner jeg at jeg blir helt oppgitt. Da kan jeg gå leeeenge på overtid i så fall. Visste ikke at det skulle være sånn... Gravide får jo hele tiden råd om å sove og slappe av-spare krefter. Jeg hadde en vanvittig lang fødsel med førstemann-da gikk og gikk jeg-og var helt utslått av det(og selvfølgelig andre ting) i en uke etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå