Gå til innhold

Gleder meg sånn til hun kan si "mamma" !

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....hun kan nemlig si "pappa" (om enn til ulike mennesker og ikke alltid til noen spesiell en gang) .. Det er nå jeg skulle ønske jeg hadde snakket mer om meg selv i tredje person hehe. Jeg har liksom ikke vært der at jeg hele tiden har sagt "nå skal mamma hjelpe deg" og sånn.... Men pappa har jeg snakket om! "pappa kommer snart" "pappa er på jobb" ... og nå kjenner jeg i mammahjertet mitt at det skal bli så godt når hun kan si mamma til meg. :) hun er 11 mnd så det kommer nok snart - jeg bare gleder meg sånn!!

måtte bare si det :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før du vet ordet av det sier hun ikke annet :) men skjønner deg godt. Lenge enda til min frøken kan si mamma, er bare 3 mnd.....:)

Skrevet

hehe, her er det nesten litt motsatt..

Loppa (snart 11 mnd) har sagt "mamma" i en måneds tid nå, og det kan av og til bli litt for mye av det gode, når hun krabber etter meg og sutrer mammaaaa mammaaa hele ettermiddagen omtrent :P

Men visst er det koselig også, særlig når hun sitter litt forvirret og småtrøtt i senga si om natta og roper så sårt på mamma i halvsøvne, mens hun gnir seg i øynene og leter etter mamman sin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...