Gå til innhold

Jeg er så drittlei : har du nok melk? maset...


kjærlighetpåpinne85

Anbefalte innlegg

Vi snakker med svigermor en gang i uken og hver gang spør hun om dette. Og nå skal hun komme å bo hos oss i noen uker og forrigr gang hun gjørde det fikk jeg dette spørsmålet hver dag, FLERE ganger om dagen... vær så snill å fortell meg at det er lov å kvæle dama.... helt greit om hun hadde spurt et par ganger, men det får da finnes grenser???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Brosjyren ser veldig bra ut. Men den forutsetter at hun faktisk ØNSKER å være til hjelp. Funker ikke info må du faktisk som du antyder kvele henne, stapping av brosjyre ned i hals vil i så måte antakelig gjøre nytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigermor spurte meg også mange ganger om dette, litt svigerfar også. Hun hadde ikke nok melk da hun fikk barn, var vel derfor hun spurte så ofte. Jeg ble bare mer og mer irritert, til slutt begynte jeg å skryte over hvor mye melk jeg hadde. Da ble hun rar.. Hun holdt kjeft etter det. Og jeg hadde veldig mye melk også. Konstant spreng, og jeg måtte ta tabletter for å stoppe melkeproduksjonen da jenta mi var et år... Jenta mi var i veldig godt hold hele tiden, noe som jeg stadig fikk kommentarer på. Likevel måtte hun spørre om jeg hadde nok melk. Spesielt viss jenta mi var grinete en dag, da kom spørsmålet med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så jævelig vanskelig å bare svare damen da?

 

Si "Ja, du har nå spurt sytten ganger på fire dager og alle de andre seksten gangene har jeg svart ja - det har jeg (evnt. nei det har jeg ikke), og denne syttende gangen vil heller ikke bli noe unntak. Men gjør oss begge en tjeneste ved å ikke spørre igjen om fire timer, ok?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang svarer du bare "tror det, vil du sjekke?". Hvis det ikke hjelper så er hun en lost case og du må du bare ignorere, evt. kvele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen den. Farmoren til småen spurte om det hele tiden hun også. Trodde hun hadde så god peiling. Men hun ammet ingen av ungene sine, så hadde aldri hørt om økedøgn og skjønte ikke at morsmelk var lett fordøyelig og at småen kanskje kunne bli sulten igjen etter to-tre timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARRRGH, har samme problemet, men ikke bare med svigermor, med flere.. "har du nokk melk", "gir du han mye erstatning om dag" (jeg delammer, har ikke nokk, å jeg personlig syns ikke det er noe problem..)

"å det er så lettvint med bære pupp", "tungvint med flaskebarn" (ikke gni det inn liksom!!!)

 

å hver gang han lag lyd, "nei, no må du gi han litt pupp"

 

åsså selfølgelig :

"har han nokk på seg, pass på at han ikke frys", eller " huff, e han svett å varm no, har han kanskje førr mye på seg??"

 

mitt svar bestandig: mm, det går nokk gått.. men egentlig vil jeg bare rope ut, at de skal FUCK OFF, MIN UNGE!!!! EG BESTÆM!!!!

 

hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...