Gå til innhold

OK, dere skal få besteme Liv eller død nesten

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer, og har gått fra årsviakriet til årsviakriat til årsvikariat. Har to barn som begynner å bli gansk store nå. Vi ønsker en til, men klarer ikke bestemme oss for når. Det beste hadde vært å vente til jeg fikk fast, det er vi enige i. Men vi vet samtidig at det kan gå mange mange år.. slik at det blir for seint (skal vi ha en til må det skje nå eller til neste år)

Jeg må bli gravid i oktober/november for å få det best til å passe med undervisning.

Så, det dere skal svare på

askal vi 1. Fjerne spiralen nå, slik at vi kan begynne å prøve på et sommerbarn til neste år?

eller 2. Vente til neste september, og se om jeg har fått fast da, og evt ta diskusjonen en gang til

Jeg vil ha alternativ 1 mannen vil ha 2... bejkager rotete innlegg, jg er ikke helt edru

Fortsetter under...

Annonse

Ser problemet, og er usikker på hvor mye du skal fikle inni der akkurat nå.. Men gå til legen til uka, og gjenta den åpenbart herlig bedrukne tilstanden du er i nå, ett par helger til, så skal du se at svaret på spørsmålet ditt gir seg av seg selv!

hahaha, jeg dævver, mannen min har troppa opp her iført ei leoprdmønstra stringtruse, og en svær knipetang. Han skal "røske ut dingsen" og lage barn sier han,,,, han er tilogmed ennå fullere enn meg! Dette blir litt av en kveld hoho øhhh det ser ut som om han mner det alvorlig

Annonse

Nei dametruse leopartmønsktra fakta faen, tror hav vil ha større problem med å få meg tekt på det der enn han får med å dra ut spiralen. Jeg fåt gi inn i seng ig se hva som skjer. Så sjekker jeg denne tråden her i morgen for og se hvilke av løningene som har fått fest stemmer, grrrr wiff wiff

Jeg sier: KJØR PÅ!

Jobb finnes over alt, å få barn er en gave man bare får oppleve noen få ganger i livet.

Hvis det er enkelte perioder det kommer til å bli skikkelig kræsj, så bruk heller kondom i den tiden. Da tukler du ikke til hormonbalanse osv så kroppen slipper å komme i gang igjen til dere skal prøve på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...