Venternummertre <3 Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Hei damer, SOM jeg har ventet på at jeg skulle komme inn her igjen! Vi har prøvd å få nummer to i ca to år, men etter en MA og en SA (og utallige måneder uten resultater) var vi på nippet til å legge planene på is.. Gleden var derfor stor når jeg tidlig i sommer fikk ny jobb som daglig leder i firmaet der jeg jobber i dag - endelig fikk jeg noe annet å tenke på! Og da er det vel lett å tenke seg til hva som har skjedd etterpå... Jeg er så utrolig glad for endelig å være gravid igjen, samtidig som den dårlige samvittigheten gnager hull i sjelen.. På grunn av ferieavvikling ble ikke kontrakten signert før nå nylig, og det føles helt forferdelig å fortelle nyheten nå rett etterpå... Skulle egentlig si det på møtet der vi signerte, men på grunn av flere omstendigheter ble kontraktene sendt pr post, og sjansen forsvant. I tillegg er det to til ute i permisjon nå, den ene stillingen står fortsatt ubemannet, så vi har for få hender som det er. Jeg vet at dette er noe de bør "regne med" når de ansetter unge damer, men jeg føler meg likevel ille til mote - og gruer meg til å fortelle det.. *hjertesukk*
Småting Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Dropp ALL dårlig samvittighet! Dette er en viktig jobb som vi gjør for samfunnet!!! Dette er fremtidige skattebetalere vi går og bærer på - ingenting viktigere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå