Gå til innhold

Baby til jul? Bli med å starte ny BIM-gjeng!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei. Jeg er gjerne med på litt sosialt samvær. Venter en gutt 11 desember, førstegangs, og kjenner få som venter små. Er i tillegg sykemeldt, så redd det kan bli kjedelige dager fremover. er formen deres grei om dagen? Her krangler bekkenet, men kjenner masse liv hver dag og koser meg med den voksende magen:)

Så gøy!! Da er vi allerede en liten gjeng da! Vi kan kalle oss desembermager 2011!

Kan vente litt til med å arrangere treff, i håp om at vi blir noen til? Trenger jo ikke det heller da egentlig..... : ) Kjempe morro at vi er kommet akkurat like langt, gleder meg til å møte dere!! Kanskje vi skal opprette en Facebookgruppe i stedet? Kanskje det blir enklere? Noen som melder seg frivillig? Legg meg til : Lene Brekken (bilde av meg og kjæresten min, jeg har blomstrete kjole)

Sees!

Annonse

Så bra at vi er mange "julemødre"!

Kan vi ikke bare prøve å få igang et treff? Så dukker det kanskje opp enda flere hvis vi legger det ut? Jeg foreslår torsdag 1. september kl. 18 på Bare Blåbær (Solsiden), men det er bare et forslag. Hva tror dere? Hadde i alle fall vært kjekt om vi fant en dag som passet alle oss som allerede er interessert :-)

Jepp, da er det opprettet et treff! Godt forslag 34! Jeg har nå funnet ut hvordan man lager en lukket gruppe på facebook, men må ha en person å legge til, for å få opprettet en gruppe : )

Den vil hete Desembermager 2011. Da vet vi hvor mange som kommer, det er greit så kan vi bestille bord. (ihvertfall til neste treff) Dessuten er vi jo nysjerrige på hverande? Gleder meg masse! Legg meg til som venn ; )

Flotte greier. Jeg er med:) finner ikke Facebookgruppen, og er litt usikker på hvilken Lene Brekken jeg skal legge til... Er det du i svart overdel? Eneste Lene Brekken jeg finner profilbildet av sammen med en mann:) gleder meg til å møte flere desembermødre:)

Annonse

Ja, bare å møte opp! Så får vi bare se etter andre med kulemager. Så kan den som vil spise middag gjøre det, og den som bare vil drikke en brus, gjøre det : )

Ikke fra Oslo nei. Lene Brekken, Trondheim, nå ser jeg at det er ei til.. men det er jeg som har blomstrete kjole og sitter bøyd inntil kjeresten min (pappan <3)

Kan ta det på telefonen i morgen og da!

jeg finner deg faktisk ikke på face jeg, men jeg satser på at jeg finner dere i morgen klokka seks: ) Har vært hjemme noen dager fra jobb med infuensa, så jeg må se an formen i morgen, men satser på å komme meg avgårde:) Det blir gøy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...