Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Er på str med en ert og ligger under huden omtrent midt i mellom håndleddet og albuen. Man kan også se at den buler litt ut bare ved å se på armen. Jeg er så livredd for å få kreft, så kjenner jeg blir litt panisk her, men innser selv at det sikkert er litt i overkant drøyt å ringe legevakta ) Går jo utifra at det sikkert bare er en fettkul eller noe. Håper jo det da! Men noen som har noen erfaringer? Gjør litt småvondt om jeg trykker på den. Opdaget den for en time siden.
Tante Blås Squaw Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Ring legen imorgen tidlig og bestill time, så slipper du bekymre deg )
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Det høres ut som en liten betennelse i huden, hårsekk eller noe. Har selv hatt det. Kreftsvulster er ofte ikke ømme i seg selv, først når de vokser seg så store at de belaster vevet rundt at de forårsaker smertefølelse. Det sa i alle fall min lege til meg da jeg var engstelig for det samme:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 Skal ringe fastlegen min på mandag om den ikke har blitt borte, men driver og plager meg selv med sånne teite tanker da.. Har fått seriøst anfall av dødsangst etter at jeg ble mamma. Slitsomt til tider
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Som 22.45 sier, en lite betennelse i huden. Har selv det Eller en betent hårsekk.. Går ofte bot av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Takk anonym 22:45, nå reddet du nattesøvnen min frem til mandag! Det er liksom en sånn liten ert som "skvetter" litt unna når jeg trykker på den. Også er området rundt (på utsiden av armen) litt ømt når jeg drar hånda over. Gikk din fort over? Hi
Tante Blås Squaw Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 22:45 - ja, mente selvfølgelig mandag *blond moment*
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #8 Skrevet 12. august 2011 Kreftsvulster vokser i vevet og smetter ikke unna når du trykker på dem så da kan du roe deg ytterligere ned:)
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #9 Skrevet 12. august 2011 Betent kjertel tenker jeg:) Bare følg med den sånn at den ikke blir stor og full av puss! Det er ekkelt og vondt Så IKKE PILL på den
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #10 Skrevet 12. august 2011 Takker for alle svar, da skal jeg roe meg ned. Men er det *kremt* det samme som er vanlig å få nedentil? Sånne "byller" som etterhvert eksploderer med masse puss. Er det kong det kalles? Har fått det et par tre ganger og da starter det litt på samme måten og etterhvert kommer det en sånn hvit prikk på den og når man da klemmer så tyter det bare ut guffe. Hi
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #11 Skrevet 12. august 2011 Til neste gang kan du huske at kreftkuler ikke er bevegelige,og heller ikke vonde. Så slipper du unødvendig bekymring. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå