Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..termin i dag og virker ikke som om noe skal skje med det første, er førstegangs og vet at mange går over, _men_..jeg vil ha henne nå! Så da håper jeg som mange andre her inne at fullmånen gjør sitt;) Prøvd det meste av kjerringråd så nå er jeg fast bestemt på å bare slappe av, orker ikke gå i flere trapper eller ha mer sex, hehe:P Lykke til dere andre som også venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med min første startet det to dager etter ul- termin. Nå håper jeg hun kommer inatt siden jeg sitter her med masse murringer og vonde kynnere! Tvi tvi til oss! Håper vi har hellet med oss;-)

Skrevet

Håper jeg også;) Ingen murringer her nå, men hun er helt spinnvill nedi her, kun avbrutt av harde kynnere til og fra..når har du termin denne gangen?

Skrevet

Jeg også! Var til kontroll på sykehuset i dag og ble strippet igjen. Termin i morra. Har smårier nå og håper på at de skal ta seg opp i løpet av natten:) Og ikke dabbe av igjen som sist.... Heier på fullmåne-effekten! Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg vil føde NÅ hehehe

Skrevet

Håper det tar seg opp, ljuba! Og Petrine, jeg har trua;) Håper i natt er natten din:)

Skrevet

Jeg vil også føde inatt! Har fremdeles svake rier, med ca 5 min mellom men har hatt det i 13-14 timer uten at det skjer noe mer

Skrevet

Heier på deg også, Hermine! Men noe er jo på gang tydeligvis;) Håper det tar seg opp! Hold oss oppdatert!

Skrevet

Går med smårier jeg også, men har gjort det så lenge at jeg ikke gidder å ta tiden på de... Får vente å se....

Skrevet

Nei jeg gidder heller ikke stresse med å ta tia lenger, gidder ikke få opp forhåpningene igjen før det blir så vondt at jeg ikke er i tvil. Kjenner jeg er helt utslitt etter en sånn dag som dette, så kan bare forestille meg hvor sliten du må være Petrine! Nei jeg går å legger meg, håper vi alle våkner med KJEMPE vondt/vannavgang etter noen timer med søvn!:)) god natt å masse lykke til damer!:D

Skrevet

a nå skal jeg også finne puten. Etter 3 timer søvn i natt er jeg rimelig klar for det. Bare håpe jeg får sove..

Så blir spenningen stor for hvem som er her i morgen hehehe :)

Natta og sove godt.

Skrevet

Da gikk vannet, våkna nå skikkelig skuffa av at ikke fullmånen hadde satt igang noe i natt, å plutselig begynte det bare å renne:)) skal til føden igjen for sjekk snart, så er det vel bare å vente på rier:D dem setter det vel igang innen 48 timer viss ikke det skjer noe mener jeg? Håper dere andre ligger med rier/nyfødt baby på en eller annen fødeavd:D!

Skrevet

Hurra:D Lykke til! Gleder meg til fødehistorie;) Her har det skjedd lite:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...