Gå til innhold

Tanken på eksen sammen med en annen dame gjør meg syk :(

Anbefalte innlegg

Det er 1,5 år siden jeg gjorde det slutt med eksen pga at han er psykopat og har drevet med psykisk terror i årevis. Jeg bet tennene sammen og bestemte meg for at nå var det nok, jeg orket bare ikke å være sammen med den manipulerende mannen som kritiserte meg hele tiden og sa masse stygge ting til meg.

Har hatt det relativt bra etter forholda, og hadde bestemt meg for å aldri ta han tilbake. Men nå klarte jeg å ha sex med han over en liten periode nå.

Når jeg spurte han om jeg burde sjekke meg for sykdommer fikk jeg et frekt svar tilbake om at jeg hadde ingenting med hva han har gjort og om han treffer noen. Det er jo greit nok, men det var jo egentlig ikke ment som utspørring heller da. Han spurte ikke meg om jeg hadde vært med noen.

Det har vært slutt noen ganger før og da har han alltid ville ha meg tilbake.

Jeg har fått et slags sykt avhengighetsforhold til han. Nå når han avviste meg, fikk jeg meg rett og slett et stort sjokk. Jeg vil at han bare skal ville ha meg sånn som før. Etter jeg gikk derfra hylte og gråt jeg i bilen, følte rett og slett at jeg fikk et sammenbrudd. Fikk vel bekreftelsen på at det virkelig er over. Vet jo at han ikke er noe å samle på og at jeg aldri hadde blitt lykkelig med han, men jeg sørger alikevel :(

Takler bare ikke tanken på at han har sex med en annen dame. Har nesten ikke spist eller sovet siden han sa det og jeg er helt ødelagt innvendig. Håper det går over snart..

Fortsetter under...

uff kjaere deg... dette hørtes ikke noe gøy ut... du sier at du skjønner at du ikke børe vaere med han, men klarer liksom ikke aa la vaere... og at det er som om du er avhengig... men er det egentlig han du eer avhengig av, eller er du avhengig av aa bety noe for noen....

tenker at du trenger aa jobbe litt med ditt forhold til deg selv, for aa komme deg forbi dette usunne forholdet... det er ikke bra for deg, og jo mer du er sammen med han, og tenker paa han... jo vaerre blir det... og mer vil du ønske aa vaere med han.... det er slik psykopater fungerer...

kanskje du burde pratet med noen du kjenner om dette... eller faa prof. hjelp....

forstaar at dette er vanskelig for deg, men er det ikke bedre aa gi slipp paa han, saa du faar plass til en ny og snill mann i livet ditt....

god klem til deg

Kjære deg,

vet så inderlig godt den vonde følelsen du har:-( Det er en del av manipuleringen å avvise på den måten.

Prøv og tenkt at du skal være rasjonell. Du vet at han ikke er noe bra for deg og livet ditt. Tenk at det aller verste vil gå over om 14 dager. Ikke ta kontakt med han, ingen meldinger, mailer, FB-svar eller noe. Etter 14 dager er du bedre i stand til å takle dette. Da vil du klarere se det du egentlig vet, nemlig at du har det bedre uten ham.

Ta en dag av gangen enn så lenge. Vær sammen med familie og venner, gjør ting du liker, ta vare på deg selv osv.

Sender deg mange gode klemmer fra en som er i samme knipa

Hei.

Jeg har det på nesten samme måte som deg. Forskjellen er at det er ikke jeg som har gjort det slutt. Jeg syns du er kjempeflink som faktisk klarte å ta det steget å gjøre det slutt.

Her er det jeg som har blitt dumpa av en psykopat som ødlegger live mitt,men jeg er avhengig av han så han vet hvor han har meg til alle tider..jeg er rett og slett den berømte dørmatta. Har dere barn sammen ?

Tenker det samme som er skrevet over her..er du egentlig avhengig av HAN eller er du avhengig av å ha noen/bety noe for noen? Sånn tror jeg det er for meg..at jeg ikke vil være alene. Men igjen,du er kjempeflink som klarte å ta det første steget. Håper det går bra med deg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...