❤snupp(e)❤ Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Jeg skal på tidlig ultralyd til tirsdagen og siden dette er vår første vet jeg ikke akuratt hva som venter oss.. Men er det noe som er lurt å spørre om? Gleder meg såååååå Wiiiiii...
-feb'14-baby på vei❤- Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hei! Det spørs vel litt hvor langt du er på vei! Etter uke 7 får de fleste se hjertet slå. Ellers er det vanlig å måle den lille:) Var selv på ul da jeg var 8+1 og alt var bra:) Var sååå gla!! Skal dit igjen på tirsdag. Er da 10 uker på vei. Lykke til:)
Småting Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Se hjerte, høre hjerte, plassering i livmoren, er det 1 eller flere der inne, størrelse. Be legen sjekke om det er noen cyster på eggstokker el. mens de 'er der inne'. Dette er hvis du skal før uke 10 - skal du på '12-ukerskontroll' er det litt andre ting å se på - da sjekker de hjertekamre, ryggrad, nakkefold etc. kjønn er for tidlig å se, selv om det er helt 'klart'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå