Gå til innhold

Når kjente dere liv INNI magen??

alltid en sliter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte ikke så mye på det jeg men da jeg var på ord. UL i uke 17 + noe hadde jeg nok kjent liv en stund. Det der varierer veldig altså. Og jeg kjente liv uten å vite at det var det for men nr en kjente jeg ikke noe før uke 21. Man kjenner tidligere i andre sv.sk og tidligere med twins. Har du barn fra før? Du har sikkert kjent "noe" der inne men ikke helt klart å definere det som liv :) Og er du bekymra så spør om å få en ekstra UL! Vondt å gå sånn....

Heisann!

Har ingen barn fra før..

Har vert på 4 ul og der har det vert godt me liv.. Men nå er det øve 1 måned siden pga ferieavvikling..

Men syns det er rart å ikke kjenne noe spesielt når det er tvillinger om ikke utpå magen så burde jeg jo kjenne det inni magen iallefall..

Skal på ny ul øve helgen igjen,men syns det er veldig lenge å vente..

Kan jo være at du kjenner de uten at du vet at det er fosterbevegelser vet du :) Vanskelig å beskrive akkurat hvordan det føles da dette oppleves meget ulikt. Skal selv på UL på tirs og er veldig spent på det. Lykke til på din UL, håper og tror det kommer til å gå bra :) Kom med en oppdatering da!

Synes jeg leste et sted at det vanligste er å kjenne liv første gang i uke 18-22! Hvis det er første svangerskap er det vel i den senere delen av disse ukene. Men det betyr vel at det er vanlig å kjenne enda senere enn det også! Jeg er i uke 18 og har kjent liv en stund, men det krever litt konsentrasjon å "identifisere det" og skille det fra luft ol ;) Men det morsomme er at det sparker på venstre side (ikke mye og ikke hver dag ennå), men på høyre side kjenner jeg bare at den snur seg rundt. Det betyr jo at aktivitetsnivået og/eller styrken på barna er litt forskjellig, og det gjelder jo for alle barn! Kanskje du får to rolige jenter?

Lykke til, håper du får ny ultralyd snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...