Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Jeg har flere single venninner som leter etter den store kjærligheten. Flotte jenter alle sammen, men de har allikevel problemer med å finne drømmemannen. Jeg føler selv at jeg vet hvorfor....De leter etter en type mann som ligger langt over dem selv. Jeg mener; Når de finner en mann de liker så ser jeg med en gang at de ikke har en sjans i havet. Stygt å si, men han er da mye flottere enn min venninne. En venninne viste meg bilde av en mann hun var sååååå forelsket i. Og han var veldig flott å se på - det skal jeg innrømme. Men jeg tenkte med en gang at hun ikke hadde en sjans. Dette ble jo bekreftet senere også. Jeg tenker jo utseendemessige nå, og vet at ikke alle menn er overflatiske. Men som oftes vil flotte menn trekkes mot flotte kvinner. Mine venninner er fine jenter, men ikke så fine om de selv tror. De leter jo etter en helt feil type menn. Ikke rart de er evig single. Hvorfor ser de ikke det selv? Noen av dem har vært alene i 5år - datet hundrevis av ganger, men ingen de vil ha - vil ha dem. Burde jeg si noe?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Dersom du fortsatt vil ha henne som venninne burde du ikke si noe nei.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #3 Skrevet 12. august 2011 Hva skal du liksom si da? Nei, han får du ikke, du er for stygg.. ?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #4 Skrevet 12. august 2011 De spør meg jo hele tiden; "Hvorfor finner jeg ikke en mann?". De gråter og lurer på; "Hvorfor ville ikke han heller ha meg?" Neida, skal ikke si at de er stygge. De er jo ikke det. Men de leter jo etter helt feil type menn. Vil jo aller helst si at de må finne en som er på samme skala som dem selv. Men vil jo ikke såre så får vel holde munn.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #5 Skrevet 12. august 2011 Kan jo kanskje spørre dem hva de ser etter i en mann? Begynner de å snakke om utseende så få dem på riktig spor om at det ikke er så viktig, mye viktigere med en grei type, så får utseende vokse på dem.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #6 Skrevet 12. august 2011 Jeg kunne skrevet dette innlegget selv. Mine single venninner er akkurat slik. Det handler rett og slett om å fire på kravene, skaffe seg selvinnsikt og satse deretter. En av mine venninner hadde følgende krav til en mann: Han skal være høy, mørk, ha pen kropp, han skal ha høyere utdannelse og en bra betalt jobb, og han må ikke ha barn fra før. Samme greia gang på gang, hun traff en og annen mann som passet til beskrivelsen men de droppet henne en etter en, noen hadde sex med henne et par ganger før de droppet henne. For å hjelpe henne ba jeg henne sette seg inn i rollen som drømmemannen. Hva slags kvinne ønsker en kjekk og veltrent mann med høy utdannelse og bra jobb å dele livet sitt med? Hun måtte jo raskt innse at hun som er søt nok, men overvektig, ikke har fullført videregående og med en dårlig betalt butikkjobb kanskje ikke var drømmen for en slik mann. Når hun innså dette og firet på kravene fant hun seg en fin fyr ganske raskt. Han er ikke noe fruktfat, men de passer perfekt sammen!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #7 Skrevet 12. august 2011 AKKURAT SLIK MINE VENNINNER ER! Jeg tenker bare...herreguuud! Kanskje greit å sikte litt lavere? Mine venninner er flotte jenter, men de, iallefall 2 av de nærmeste, sikter en smuuuule for høyt. De har maler på hvordan de skal se ut og hvordan de skal oppføre seg. Finner de en bra mann som kanskje ikke ser ut som Brad Pitt, men er kjempeflott å være med og flott å se på, passer det ikke for de, for de er ikke suuuuperkjekke! Blir gaaaaal, men egentlig driter jeg i det. Jeg har funnet min mann, så får de suse videre med sine "drømmemenn" de aldri kommer til å finne....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #8 Skrevet 13. april 2016 Har ei veninne som er likedan. Hun ser på utseende og de er som regel høye,flotte,veltrente. Eller så er typisk playerlook eller badboys og hun klager osv. Vi har snakket om det og jeg sier det er personligheten som teller og den hun burde se på, og hun har hatt en del som har vært intressert som har et gjennomsnittlig flott utseende og en kjempe flott personlighet. Ene var fks broren til samboeren min. Men de er ikke den type hun vil ha(utseende messig) Men jeg har gitt opp og tenker det er hennes problem. Hun har kun vært i to mindre seriøse forhold med menn som er utro osv, sistnevnte fikk hun også et barn med. Nå vil hun ha et nytt barn og syter på at hun ikke finner en hun kan ha familielivet med og kan få et til barn med. Anonymous poster hash: f92a2...c51
Anonym bruker Skrevet 13. april 2016 #9 Skrevet 13. april 2016 Mitt inntrykk er at veldig pene/kjekke menn er overfladiske, innbilske og fulle av seg selv! Anonymous poster hash: c617e...40b
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #10 Skrevet 14. april 2016 Nå er jeg en ganske middels utseende dame, søt og noen få kilo ekstra, har ikke høyere utdannelse, og har en kronisk sykdom, så jeg jobber bare 50%. 2 barn har jeg og, som bare er hos far en helg i måneden. Men jeg har da fått kjekke, veltrente menn. Fordi jeg er pen nok, har store pupper, stor sprettrompe, slank midje, og jeg har en flott personlighet og en gudinne i senga. Men jeg har og valgt menn som ikke er så kjekke, men som har hatt en flott personlighet. Anonymous poster hash: 7f5fa...53e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #11 Skrevet 14. april 2016 Nå er jeg en ganske middels utseende dame, søt og noen få kilo ekstra, har ikke høyere utdannelse, og har en kronisk sykdom, så jeg jobber bare 50%. 2 barn har jeg og, som bare er hos far en helg i måneden. Men jeg har da fått kjekke, veltrente menn. Fordi jeg er pen nok, har store pupper, stor sprettrompe, slank midje, og jeg har en flott personlighet og en gudinne i senga. Men jeg har og valgt menn som ikke er så kjekke, men som har hatt en flott personlighet. Anonymous poster hash: 7f5fa...53e Men det er kanskje noe av problemet. Du har fått mange menn, men tydeligvis ingen varig mann. Anonymous poster hash: 096f4...bea
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #12 Skrevet 14. april 2016 Jeg husker forøvrig også da ei venninne og venninna hennes skulle finne seg en mann. Det var krav om hårfarge, høyde, utdannelse og mye mye mer som jeg ikke husker. Jeg orket aldri å engasjere meg. Dessuten latet venninna mi som hun var supersporty på profilen sin, noe som selvsagt bare slår tilbake på henne selv ved at hun ikke finner en god match. Dama som sjeldent trener og hvertfall ikke jogger, ble bedt med på joggedate på date nr to. Ut å kjøpe joggesko etc. Herregud. Snakker om å late som man er noe man ikke er, for en mann. Anonymous poster hash: 096f4...bea
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #13 Skrevet 14. april 2016 Rart det der... har ofte sett kjekke menn med veldig under gjennomsnittet damer, som har vært gift i massevis av år. Hvis mennene som HIs venninner dater bare vil ha fotomodeller uten innhold, sier der mer om mennene, enn venninnene. Bare i barnehagen til yngste er det ikke mindre enn 3 mødre som er noen år eldre enn sine nye samboere og overhode ikke noe modellmateriale. Likevel snakker man der om stabile forhold, der den kjekke ungen mannen tar ansvar for huset, kvinnens barn fra før og virker forelsket. DET er ordentlige menn. Menn som bare vil ha modeller er de samme mennene som man skriver om her på DiB som "ikke vil ha sex med meg fordi jeg er 8 kilo for tjukk", "ikke tenner på meg fordi jeg har strekkmerker" og så videre. Ikke en mann jeg hadde satset på, med andre ord. Anonymous poster hash: a8d0d...5aa
Nyttårs barn Skrevet 14. april 2016 #14 Skrevet 14. april 2016 Både du og venninnene dine høres utrolig unge og overfladiske ut, sorry. Når det er sagt så tror jeg og at vi alle ubevisst eller bevisst søker etter en partner som er omtrent på våres eget "nivå". En mann eller dame som har et godt utseende, er veltrent med høy utdannelse og bra jobb finner seg vel en som matcher mye av dette.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #15 Skrevet 14. april 2016 Jeg har vært singel lenge og er den venninnen i gjengen som alltid er singel. Jeg har prøvd alt egentlig. Har prøvd de personene som er sikker way off my league, jeg har prøvd bad boys (hadde en tendens til å falle for de). Jeg gikk ut av alt jeg gikk for tidligere og fant en som jeg tenkte hadde ett fantastisk hjerte, men da ble jeg jo enda mer skuffet når han viste seg å være enda verre enn de andre. Jeg har nå gitt opp å finne kjærligheten og jobber med å innfinne meg med at jeg blir alene for alltid. Jeg er litt overvektig, alt er fordelt over hele meg, men jeg er veldig pen altså ansikt. Har fine pupper, fin rompe og har igrunnen aldri hatt problem med å finne meg noen for sex. Det er mitt problem jeg finner meg bare noen som vil ha sex uansett om de er modellpene eller ikke. Jeg kan ha lange dype samtaler med de først for jeg kan prate om alt og ingenting med alle er høyt utdannet, har veldig god jobb, eier eget hus/bil og har igrunnen alt på stell. Men når det kommer til stykke vil de bare ha sex. Uansett om jeg gir sex på første date eller 4 så er det kun sex de er ute etter. Har absolutt ingen gode erfaringer fra gutter. Anonymous poster hash: f3eba...726
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #16 Skrevet 14. april 2016 Folk må slutte å tenke kun utseende hele veien- gjelder begge kjønn. Kjenner ei dame som er litt søt, men har et forrykende temperament. Hun ønsker kun bad boys eller utseendet til ulike fotballspillere. Hun har avvist flere fordi de ikke ser godt nok ut. Spiller ingen rolle hvor snille og hyggelige de er. De blir vraket med en gang uansett, og hun ser på dem med forakt fordi de er "under hennes standard". Jeg gremmes over at hun har disse holdningene... Nå nærmer hun seg sakte men sikkert 30, og hun har enda ikke hatt noe langvarig forhold. Jeg har en ektemann som jeg synes er kjekk. Han er snill, sta og arbeidsom. Han er ikke det jeg for 10 år siden hadde ansett som å være drømmemannen utseendemessig, men er trivielt. Vi er glade i hverandre og det er det viktigste Anonymous poster hash: 32fa7...526
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #17 Skrevet 14. april 2016 Kanskje på tide å spørre hvorfor de vil ha en type? Be de lese her inne et par ganger om dagen og de vil prise seg lykkelig for at de fortsatt er singel. Har selv vært singel en stund, men jeg eier ikke energi til å finne noen, jeg synes i grunn kun det er gøy å gå ut og flørte litt av og til for så å gå hjem og glemme hele greia. Jeg tror egentlig ikke utseende har så mye å si, det jeg heller tror er at en del forsøker å ofre seg selv fult og helt i starten for de tror dette er drømmetypen og det er veldig lite attraktivt. Jeg merker selv at om jeg f.eks. treffer noen ute som jeg tenker er kjekk og de får mitt nummer, så daler interessen med kjapt med antall meldinger han sender. Til slutt ender jeg som regel bare opp med dårlig samvittighet og sier at dette ikke fungerer....enda er det noen som ikke gir seg. Anonymous poster hash: 8b6fd...033
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #18 Skrevet 14. april 2016 Syns vel ikke det er så rart. Jeg får ofte høre at "Hvorfor blir du ikke sammen med XX eller XX" (eksempler), "han er jo så snill" eller "han elsker jo barna dine" eller "han er så forelsket i deg". Når jeg da sier, nei, fordi jeg er ikke forelsket tilbake, jeg tenner ikke på den mannen, så er jeg "overfladisk". Greit, det er mulig jeg er overfladisk; men; Skal jeg bli sammen med en mann jeg ikke kunne tenke meg å ha sex med, fordi han er snill/gladi barn/har penger? Jeg kan ikke noe for hva jeg tenner på, og hos meg kommer ikke tenning "etterhvert". Det er lov å være kresen når man er singel, og jeg ofrventer ikke at drømmemannen skal komme rekende, men jeg forbeholder meg retten til å IKKE date en stygg mann i håp om at han plutselig blir den reneste don juan i mine øyne. Anonymous poster hash: d2489...632
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #19 Skrevet 14. april 2016 Da har de ihvertfall god selvtillit. og bra er jo det. Men kanskje et problem når de mennene ikke vil ha de. Jeg derimot har ikke altid hatt så god selvtillit og har vært sammen med menn som ikke har vært noen fruktfat akkurat, og ikke har de vært snille heller. Fikk sjokk da jeg ble singel og kunne faktisk velge og vrake. Hjalp på selvtilliten ihvertfall. Og jeg var alenemor med ikke så veldig god utdannelse. Men det aller viktigste er å finne noen man passer med og som er snill. Anonymous poster hash: bbb23...aa6
Anonym bruker Skrevet 14. april 2016 #20 Skrevet 14. april 2016 Jeg har hatt venninner som har ment det samme som deg, Hi. Eneste grunnen til min singelstatus var iflg. dem at jeg var for kresen og siktet aaaltfor høyt, og at jeg bare falt for menn som jeg ikke kunne få. Jeg måtte slutte å være kresen, fikk jeg høre. Til slutt var jeg så luta lei at jeg spurte dem hvilke typer menn de trodde jeg falt for. Beskrivelsen var "svært pene og høye menn som må være trent som en toppidrettsutøver"! Noe jeg ikke kjenner meg igjen i overhodet. Jeg har vært sammen med en på over 190 cm høyde, han var noenlunde slank, men ikke særlig trent, han hadde lite hår og så eldre ut enn han var (han var noen år eldre enn meg). Var sammen med han i tre år - men han "telte" visstnok ikke, iflg. mine venninner. Så minte jeg dem på en annen jeg var sammen med, han var også slank, men han var heller ikke godt trent, han var flere år yngre enn meg, han var flere cm lavere enn meg, ikke spesielt pen, veldig anonymt utseende. Men han telte visstnok heller ikke, iflg. mine venninner - uten at de kunne gi noen grunn til det. Så ga jeg dem noen andre eksempler på menn i ca. samme alder - ingen av dem hadde noe spesielt ved utseendet, men alle har vært flotte personer. For meg har de vært flotte utseendemessig også fordi jeg har vært glad i dem. Noen ganger har vi funnet ut at vi ikke passer sammen, noen ganger har jeg blitt dumpet, andre ganger har jeg dumpet fordi jeg ikke lenger hadde riktige følelser for et livslangt forhold. Så jeg spurte venninnene mine når jeg har gått etter modellpene toppidrettstrente menn... og de kunne ikke komme med ett eneste eksempel, men likevel mente de at jeg kun falt for den typen menn. Forstå det den som kan En eneste gang har jeg vært forelsket i en som kunne stemme med den beskrivelsen til de venninnene. Han og jeg var begge forelsket, men fant fort ut at vi var mye bedre som venner, vi var rett og slett for like til at vi passet sammen. Fantastisk jordnær mann som aldri forstod hvor kjekk han er - og han har fremdeles ikke forstått det, noe som selvfølgelig gjør ham enda mer tiltrekkende for damer som prøver å kaste seg over ham. Han fant seg en dame som er normalt søt, men ikke noe spesielt med annet enn at hun er en veldig flott person. De har levd lykkelig sammen i mange år og har flere barn, og han er fremdeles trofast mot henne! Så det venninner tror de vet, det trenger faktisk ikke stemme... Anonymous poster hash: 12fb9...0d4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #21 Skrevet 18. april 2016 Nå er jeg en ganske middels utseende dame, søt og noen få kilo ekstra, har ikke høyere utdannelse, og har en kronisk sykdom, så jeg jobber bare 50%. 2 barn har jeg og, som bare er hos far en helg i måneden.Men jeg har da fått kjekke, veltrente menn. Fordi jeg er pen nok, har store pupper, stor sprettrompe, slank midje, og jeg har en flott personlighet og en gudinne i senga. Men jeg har og valgt menn som ikke er så kjekke, men som har hatt en flott personlighet. Anonymous poster hash: 7f5fa...53e kvantitet foran kvalitet, da med andre ord... Anonymous poster hash: 32e87...9c9
Anonym bruker Skrevet 18. april 2016 #22 Skrevet 18. april 2016 Det du sier er jo bare bullshit! Har ofte sett kjempe kjekke menn som er sammen men store feite damer som ikke er noe pene. Heldigvis klarer menn å se lenger enn sin egen nesetipp! Anonymous poster hash: d3188...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå