Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser mye.Tømmer en sånn stor boks i løpet av to dager.Er så godt med kald skogsbær yoghurt,for halsbrannen.Smaker så godt.Appelsin juice også.Drikker for mye.Er jo mye sukker i begge dissa.Og jeg klager på vekta:-(veier 96 kg nå.Men,veit ikke hvordan jeg skal klare å stoppe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoghurt er jo kjempegodt! Spiser selv en del av det ;)

Men hvordan klarer du å drikke appelsin juice når du har halsbrann? Hos meg er alt sånn "syrlig" fyyy og jeg har sluttet for lenge siden å drikke det..

Skrevet

Du kan f.eks gå over på lettere yoghurt, hvis du vil spare kalorier.

Når det gjelder appelsinjuice, så kan du f.eks blande halvt om halvt med kaldt vann... Smaker fortsatt godt, men du halverer kalori- og sukkermengden. Eller du kan blande det med kald farris.

Skrevet

Hva med å prøve en skål med bringebær eller skogsbærblanding med Tine sin Ja Vanilje!

Spiser ihvertfall to skåler for dagen med dette.

Den har halve mengden kalorier, lite fett og den er uten kunstig søtning. Kjøp frosne bær som du tiner lett i microen før du lar de stå ute litt. Da er de tint men ikke lunken og kjempe gode!

Spiser ca en pose bær og en boks med cottage cheese og en med youghurt på 2-3 dager så jeg er også på det kjøret.

Blander youghurt, cc, bær og Mini Fras (morgenblandingen).

Smaker kjempe godt og metter godt :)

Skrevet

Ah, Mini Fras! Takk MuffinMonster, nå fant jeg ut hva det var jeg fyste på! *Tasse ut på kjøkkenet for å finne fram en skål..*

Skrevet

Hihi. Kjekt å kunne hjelpe :)

Mini Fras er kjempe godt. Har spist det hver dag siden jeg plutselig oppdaget de. Men de gule er best!

Skrevet

Om du fyller på med müsli når du spiser det, og bruker det i stedet for et brødmåltid er det ikke så ille. Da blir det et fullverdig måltid som varer ordentlig lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...