Anonym bruker Skrevet 12. august 2011 #1 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er 18år og gravid. Er gravid med en som bor på andre siden av atlanterhavet, og han kommer seg ikke ut av landet sitt. Og en av grunnene til dette er fordi jeg ikke har god nok økonomi til å forsørge han hvis han skal komme hit til norge. Dette er selvfølgelig vanskelig for meg, jeg er veldig glad i han og vi vil være sammen i graviditeten og såklart når barnet blir født, slik som det ser ut for meg nå så lar det seg ikke gjøre. Jeg er deprimert pågrunn av dette. Jeg vet heller ikke hvor jeg skal begynne for at vi noen gang skal kunne få en fremtid i lag. Jeg har ikke noe egen plass å bo, har liten familie og har ikke jobb. Selvfølgelig skal jeg få leilighet på plass og økonomi før ungen kommer, jeg vet bare ikke hva jeg har krav på enda. Jeg har også før kunnet reise frem og tilbake for å være sammen med han, men det vil ikke være så lett nå fremover med tanke på at jeg er gravid og økonomien blir strammere. Jeg føler at alt er håpløst, jeg er deprimert og forstår ikke hvordan dette skal løse seg i fremtiden med tanke på at jeg vil at barnefaren skal ta del i svangerskapet og fødsel. Jeg forstår også hvis noen mener at det ikke er riktig å få barn i en situasjon som dette, men jeg vil ha dette barnet. Jeg hadde aldri klart å gjennomføre en abort, og jeg skal gjøre ALT jeg kan for at dette barnet skal få det bra og stabilt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143472158-ul%C3%B8selig-og-vanskelig-situasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2011 #2 Del Skrevet 17. september 2011 Løsningen er jo enkel. Du reiser ned til han og han forsørger deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143472158-ul%C3%B8selig-og-vanskelig-situasjon/#findComment-143586242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå