Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke si at du automatisk blir en dårlig mor bare fordi du skal fullføre skolen (hvis det er det du mener). Det blir sikkert tungt å fullføre med en liten baby, men det lar seg gjennomføre. Var ei i klassen min som fikk en liten en midt i skoleåret på universitetet, og hun fullførte. Og så er det vel greit å bli ferdig med utdannelsen, du har jo tross alt ikke sååååå lenge igjen når den lille kommer.

Hvis du har samboer eller andre som kan hjelpe deg/være hjemme med babyen, blir det sikkert å gå helt fint!

Lykke til videre med svangerskapet ;-)

Ja det blir nok spennende:) eg fikksønnen min når eg gjikk siste åre på vgs, hadde termin i slutten på februar.. Eg fikk sønnen min i januar, å hadde 1 år permisjon, så fullførte eg siste halvåret etterpå:) Det gjikk veldig greit for meg ivertfall :)) Lykke til!

du er ikke dermed en dårlig mor, men jeg forstår ikke helt prioriteringen.. at det er mulig å fullføre tror jeg nok, men til hvilken pris? ligge hjemme med nyfødt gullunge som krever all oppmerksomhet hele døgnet, og ende opp med å skuffe mest mulig over på far ( i den grad det lar seg gjøre) og stresse med mange ting , nei , spebarnstiden går kjempefort, skolen er der, og det går fint an å ta opp igjen resten siden. nyt babyen, jeg stresset bort babytiden med min første, og det har jeg angret på siden....

ville forresten tro det gikk utover skolearbeidet uansett, med nattevåk og ammetåke vil du nok ikke oppnå de samme resultatene som du ellers ville fått til, så gjør som hu "over meg" her i denne tråden, ta et friår permisjon og fullfør heller siste rest når ungen begynner i barnehage:)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...