Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dag på overtid, og kontroll hos jm idag, ble videresendt til føden da hun mistenkte fødsel på gang pga4-5 cm åpning. Her fikk vi beskjed at ja idag blir det fødsel!Vert på føden hele dagen nå, men riene vil ikke ta seg skikkelig opp, å nå blir vi hjemsendt for å vente på at fødsel starter, kunne godt ver jeg går en uke til..er bare så skuffa, da jeg har fått høre de siste to ukene at idag blir det fødsel! Blitt strippa totalt 3 ganger bare idag, men kommer ikke igang å føler meg helt ødelagt nedentil:p måtte bare få ut litt frustrasjon;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår din frustrasjon!!!

Sitter med endel frustrasjon selv i dag (eget innlegg etter legekontrollen).

Huff at det skal være så vanskelig!! Kunne de ikke bare tatt vannet ditt da? Da hadde det sikkert blitt fart i sakene.

Skrevet

Det hadde jeg ikke godtatt i det hele tatt. Be jordmor ta vannet ditt, da blir det nok fødsel. Uansett, masse lykke til :-)

Skrevet

du er ike alene om å være skuffet. jeg holdt på forrige dagen og satt med rier hele kvelden og kom inn på føden, fikk da beskjed om at her kommer det baby i natt men 3 timer etterpå ble jeg sendt hjem, så her sitter jeg da, moden og myk.4 cm åpning (for 2 dager siden) og bare venter. har kynnere hele tiden og mye tak i ryggen men det tar jeg ikke opp. jeg spurte jordmor om å få no form for start hjelp til og få det i gang men det ville dem ikke. enda så sliten jeg er og etter å ha gått med så mye plager de siste ukene. veldig skuffet

Skrevet

Jo dem prata om å ta vannet, men bestemte seg for å vente likevel. Forstår egentlig lite av hele greia da jeg føler en jordmor sier en ting, mens en annen sier noe annet:/ nå har jeg heller ikke fått bestilt time til overtidskontroll så det måtte jeg ringe min egen jm å få henne til å bestille på sykehuset når de åpner på mandag.istedet for å bare sette opp en time når dem hadde alle papirene mine der.. Huff nei det skal ikke være lett! Nei damer, vi får håpe fullmånen hjelper oss på vei, slik at vi alle havner i fødsel å får ut disse babyene snart!!:)

Skrevet

Svært så vrange dem skulle være rundt på fødeavdelingene om dagen da... Får håpe dere alle er i full gang snart og slipper å styre mer med dem. Man er da sliten nok når man går på det viset. Vel jeg heier på dere! Fødestøv sendes ekspress....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...