Gå til innhold

begynte med en klump og endte med et smil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen begynte med vanlig rutine kontroll hos legen. Men da han skulle leite etter hjete til småen fant ingenting å på tirsdag hos en kollega hørte dei klar og tydelig hjerte. Så pulsen til legen steg å vertfall siden eg hadde blødning natt til tirsdag å hadde forsatt smerte i magen som viste ijen på blodtrykket mitt. Ringte inn på sjukehuset fikk komme inn på hurtigtime ul på poli. kom inn måtte vente 1 1/2 time før vi kom inn nervepirrende JAAA... Å mer nervøs ble eg da 4 sjukepleiere å en lege stod å såg på meg å diskuterte å holdt mine papir rett før dei ropte meg inn. En smilene dansk lege tok i mot oss å spurte litt om smertene å om hvor mye eg var blødd. På benken snudde han skjermen bort fra meg mens han leitet etter hjerte LENGE, så dyttet han borti babyen litt å den flyttet litt på seg fikk se tydelige pustebevegelser å et uklart hjerte som slo(ul. apperatet var dårlig bilder) lettelsen sukk føk gjennom kroppen min å min samboers. vi fikk 4 flotte bilder med oss hjem som eg ikke klare ta øynene bort fra. Morkaka ligg litt foran livmormunn og opp mot fremre vegg. Deilig å vite det er en grunn til eg har blødd å vist eg gjer de mer i fremtiden vet eg hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig at alt viste seg å være bra med lille. Ikke godt å bekymre seg :)

Skrevet

Nei er heilt sant de. Men tror fastlegen var mer bekymret enn meg. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...