2 prinser og et nurk på vei Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Dagen begynte med vanlig rutine kontroll hos legen. Men da han skulle leite etter hjete til småen fant ingenting å på tirsdag hos en kollega hørte dei klar og tydelig hjerte. Så pulsen til legen steg å vertfall siden eg hadde blødning natt til tirsdag å hadde forsatt smerte i magen som viste ijen på blodtrykket mitt. Ringte inn på sjukehuset fikk komme inn på hurtigtime ul på poli. kom inn måtte vente 1 1/2 time før vi kom inn nervepirrende JAAA... Å mer nervøs ble eg da 4 sjukepleiere å en lege stod å såg på meg å diskuterte å holdt mine papir rett før dei ropte meg inn. En smilene dansk lege tok i mot oss å spurte litt om smertene å om hvor mye eg var blødd. På benken snudde han skjermen bort fra meg mens han leitet etter hjerte LENGE, så dyttet han borti babyen litt å den flyttet litt på seg fikk se tydelige pustebevegelser å et uklart hjerte som slo(ul. apperatet var dårlig bilder) lettelsen sukk føk gjennom kroppen min å min samboers. vi fikk 4 flotte bilder med oss hjem som eg ikke klare ta øynene bort fra. Morkaka ligg litt foran livmormunn og opp mot fremre vegg. Deilig å vite det er en grunn til eg har blødd å vist eg gjer de mer i fremtiden vet eg hvorfor.
mangolin™ღ♂ Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Så deilig at alt viste seg å være bra med lille. Ikke godt å bekymre seg
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2011 Nei er heilt sant de. Men tror fastlegen var mer bekymret enn meg. :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå