linaa Skrevet 12. august 2011 #1 Skrevet 12. august 2011 Positive tester . men legen fant ikke noe foster "hule" på tidlig ul! kan det ha vært for tidligmed ul ?fin start på helgen desverre!:/
Lotta2010x2012 Skrevet 12. august 2011 #2 Skrevet 12. august 2011 Hvor tidlig er det snakk om? Og hva sa legen til at det ikke var noe der? Kan jo absolutt vært fortidlig. Hadde jeg vrt deg, ville jeg dratt til legen på mandag morgen, og tatt en blodårøve, og så en blodprøve igjen en dag eller to senere. Da ser du fort om det er noe hormon der, og om det er en stigning. Får du ikke hos legen, så kan du jo høre privat.Lykke til!!
linaa Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2011 er vell snart i uke 5 sånn ca! Hun sa først før vi tok ul att det var mulig att det var for tidlig å se noe som helst på ul. men hu ville ta ul for det:) Når hu tok ul så kikka hu etter men hu sa det att hu ikke ville lyve, så hu sa det som det var att hu så desverre ikke noe foster Hule.Noe HUN syntes hun allerede da burde sett ! jeg fikk beskjed om ta en blodprøve i går. og komme igjen på mandag å ta en ny en ! fikk ikke no svar før over helga. for dem måtte sendes inn på sykehuset! fortsatt vondt i hodet, stikkinger å mensmurring kommer å går. Ømme og tunge bryst. å ikke minst sult følese å kvalm! blir 2 lange uker til neste ul. Å med flaksen min så Er det ikke noe der Men rart med alle positive testene. å Ikke minst , Mensen er fortsatt borte. snart 1 uke over forventa. Å ikke har jeg hatt sånn SKIKKELIG smerter heller Å ikke noe blødning! anna enn en dråpe på papiret . men det var nok festeblødning!
Mamma med spire Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Den ventetiden er tung! Jeg var på ul en gang når jeg var 5 uker og noen dager på vei, altså lenger på vei enn det du er. Fikk ul pga litt blødninger og fordi jeg ville vite om jeg hadde mistet før jeg reiste på ferie. De så ingenting og jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig var for tidlig og at om jeg hadde vært noen dager lenger på vei så kunne det hende de hadde sett noe. Jeg kunne ikke ta ul noen dager senere fordi jeg dro på ferie. Når jeg kom hjem ringte jeg å fikk time etter noen uker. Jeg var da 9 uker på vei. Hjertet slo og man kunne tydelig se armer og ben:) Håper det er det samme for deg! Rett og slett at det bare er for tidlig:) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå